15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    Jos Smeets

Pluim voor Microsoft

Noodgedwongen ben ik al bijna vanaf het eerste uur gebruiker van Microsoft Office voor de Mac (er is immers niets anders). Ik heb al heel wat Macs gehad en steeds als ik mijn oude weg deed en een nieuwe kocht, moest ik daar natuurlijk mijn Office op installeren… totdat ik natuurlijk onlangs het voor mij onbekende scherm zag, dat ik te veel licenties in gebruik heb. Logisch natuurlijk, mijn oude (weggegeven of verkochte iMacs) hadden nog een werkende Office geïnstalleerd. Gelukkig staat er op het scherm ook een Microsoft Hulp telefoon en dan komt het mooie: Ik kreeg super snel en erg vriendelijk een nieuwe licentie toegekend zonder bijkomende kosten. Nu kan ik gelukkig weer mijn Office gebruiken op mijn iMac en Mac Book Pro,,… dat is nog eens service.

Bijdrager
    SunKeeper

Alleen geldt dat maximaal aantal keren alleen voor de activering van Office.

Zodra je Office eenmaal geïnstalleerd hebt gaat Microsoft echt niet nalopen welke computers dat nog gebruiken en welke niet.

Dat je er voor moet bellen is alleen om de drempel te verhogen.

En uhm, niets anders? Gratis iWork bij een Mac?

Bijdrager
    IGBA

Open Office? Libre Office?

Enne… Werkende installaties van Office uitdelen magnie hè?:angel:

Bijdrager
    SunKeeper

Niet alleen van Office, eigenlijk van haast niets.

Zelfs van OS X ook niet, al is het gratis. Een Mac moet bij verkoop officieel ‘leeg’ zijn.

Geblokkeerd
    SusanUSA

Inderdaad een pluim. Zeer klantvriendelijk. Daar kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Bijdrager
    makasa

Ik heb diverse keren voor windows of office gebeld na een melding dat er te vaak geactiveerd was. Vervolgens krijg je gewoon een nieuwe serial key. Nooit een probleem gehad. Goede service inderdaad.

Bijdrager
    Buzz

Dit is gewoon zoals het hoort. Zij werpen een barriere tegen kopieren op (begrijpelijk). Maar voor brave klanten is dat eigenlijk alleen maar irritant. Als dan ook nog eens het werken met de software waarvoor al betaald is onmogelijk zou worden, en ze zouden er géén vlotte oplossing voor bieden, dan was het pas opmerkelijk nieuws geweest.

Bijdrager
    Henriboersema

Gewoon de service die je mag verwachten voor een pakket waar je relatief veel geld voor betaald

Bijdrager
    The Gimp

Ik begrijp niet dat er nog steeds mensen iwork sls gelijkwaardig alternatief bekijken voor office.. Zelfs te open-soirce alternatieven..
    Office is het beste product van microsoft en heeft de laatste 3j een serieuze inhaalslqg gemaakt, zeker op osx.
    Iwork is goed voor wat basic tekstverwerking, maar eens je wat serieus bezig bent is office het beste!

OT: nette service, pluimvoor MS

Inactief
    Anoniem

Het overgrote deel van de mensen doet aan basale tekstverwerking. Dat geldt ook voor de Office-gebruikers. Voor het overgrote deel van de gebruikers is een pakket als Office dus ook enorme overkill. Ook in kantooromgevingen.

Bijdrager
    GoeieDag
    The op 13 januari 2016

Iwork is goed voor wat basic tekstverwerking, maar eens je wat serieus bezig bent is office het beste!

Net zo serieus als het plaatsen van een nette posting hier?!:angel:

Bijdrager
    SunKeeper
    The op 13 januari 2016

Dan heb je nooit goed begrepen waar alle functies zitten.

In Office heb je 780 knoppen in beeld voor 800 functies. iWork heeft dan misschien 600 functies, via 150 knoppen te bedienen. Waarvan je er maar 50 direct in beeld hebt.

Bijdrager
    KarelWillem

Hoewel ik niet bepaald een Word-fan ben, kun je niet ontkennen dat er veel mogelijk is in dat pakket.

En hoewel Pages er lekker fris uitziet, kun je niet ontkennen dat er behoorlijk veel functionaliteit verloren is gegaan.
    En evenzoveel functionaliteit op bijzonder vreemde plekken gezocht moet worden.

Bijdrager
    plonserd

Ik verkies Pages boven Word maar werk toch ook liever met Excel dan met Numbers:D

Bijdrager
    Jos Smeets

Met Office heb je oa Outlook en Outlook agenda tot je beschikking en al die opties voor mijn werk mis ik in welk Apple I Work of mail programma dan ook?

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.