6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    rndr

Plugje afstandsbediening

Dag allemaal,
    hier een trotse bezitter van een 4G 20gig – no problemo. Ik heb echter van een vriendin haar oude afstandsbediening gekregen (deze: http://www.macintoys.nl/artikelen/ipod/remotekoptel.php?PHPSESSID=3c4636839ea04fa098aab5e8b744129f)

Alleen z├│nder het dubbele plugje dat in je iPod moet, dus de afstandsbediening doet niets.
    Hebben jullie enig idee hoe ik daaraan kom c.q. waar ze die verkopen? Is zoiets ├╝berhaupt los te kopen?

Muchos gracias!
    rndr

Bijdrager
    Napsju

Begrijp er helemaal niets van. Een afstandsbediening heeft standaard gewoon deze aansluiting:

De oudere iPods, de 1G en 2G hadden deze aansluiting:

Bijdrager
    Ruben

Hoe kan het nou zonder het plugje zijn? Dat zit toch permanent vast gegoten aan het snoertje wat weer aan de afstandbediening zit?? Als er door iemand zelf een ander plugje op gezet is geef ik je weinig kans…

Bijdrager
    rrrichie

Ik heb wel een iPod afstandsbediening voor je.

maar dat plugje zelf niet, dat zit er aanvast gegoten.

Die oude die je hebt wil ik dan wel van je overnemen.

Mocht je bedoelen dat je “oude” hebt zoals dan wil ik ook wel ruilen.

Bijdrager
    rndr

Ah! Julie zijn helden! Ze heeft me dus een 1/2G aangesmeerd – nou ja, ik heb ‘m gekregen:D

Maareh, Rrrichie, ik wil natuurlijk graag met je ruilen. Maar waarom zou je in :evil: snaam een oude afstandsbediening willen hebben? Ik voel me haast schuldig…

Sturen we elkaar een priv├ę-bericht?

Dank voor alle hulp.
    R.

Bijdrager
    rrrichie

Doen we rndr.

schuldig hoeft niet hoor, ik kan iemand wel weer blij maken met jouw remote.

:wink:

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.