-
Q:
plugins in Logic na migratie
Ik ben gemigreerd naar een nieuwe Apple 2.4 dual / 8 core en heb mijn programma’s e.d. via firewire overgezet. Nu zie ik een deel van mijn plugins niet meer tevoorschijn komen in Logic pro 8.In de plugin sectie van de bibliotheek zie ik ook geen “au” map. Deze stond er in de oude power-pc wel. Ik zie ook een gedeelte van mijn plugins wel in de map “components” staan. Maar ze komen dus niet tevoorschijn in de inserts van de mixer in Logic. Ik heb de Nomad plugins opnieuwe moeten autoriseren via de site. Zelfs opnieuw geinstalleerd en nog steeds nix. Ik dacht dat components iets van protools was en dat logic zijn plugs via een AU mapje liet werken. Iemand enig idee? Moet ik misschien Logic opnieuw installeren?
Nee je moet even kijken of je plugins gewoon wel meegekomen zijn met de migratie én of ze het wel doen op Intel. De versie van mijn Korg legacy die ik draai op mijn PowerMac, draait dus niet op mijn iMac.
Pure PPC plugins werken meestal niet op Intel machines. Dat staat op de site van de fabrikant.
De Korg plugins werken trouwens wel standalone.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.