7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager

plugin voor safari werkt niet?

Hallo allemaal,

Ik probeer op deze site: http://airport.benp.nl/ live mee te kijken op een webcam. Echter, toen ik in safari naar de site ging kreeg ik op de plaats waar de beelden moeten staan de melding: geen plugin aanwezig. Door op de melding te klikken wordt je doorgestuurd naar een site van microsoft om flip4mac te downloaden. Nu heb ik dit geïnstalleerd maar kan ik de beelden nog steeds niet bekijken. Het enige is dat ik nu de melding over de plugin niet meer krijg. Iemand enig idee wat hier fout gegaan is? Lijkt me niet dat ik wordt doorgestuurd naar de download voor de verkeerde plugin? Op windows werkt het wel..

Mvg,
    [email protected]

Bijdrager
    Hansi2124

Ik krijg inderdaad ook geen beeld te zien:

is het enige…..

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Hier (10.6) werkt het dus wel:

Ik moest eerst flip4Mac updaten omdat de huidige “out of date” was en dat was dat.

Bijdrager

Bedankt voor de reacties. Ik heb SL 10.6.8 en volgens flip4mac heb ik de meest recente versie, 2.3.8.1
    En ik gebruik Safari 5.1 Krijg hetzelfde beeld als Hansi2124. Begrijp dus eigenlijk niet waarom ik nog steeds geen beeld krijg.

Bijdrager
    Ouw

Ik had wel Flip4Mac ge├»nstalleerd, maar met ‘Launch QuickTime Player’ aangevinkt. Dan kan Safari niets met deze webcast, Chrome, Camino en Firefox proberen e.e.a. te laden in QuickTime Player. Dat duurt eindeloos en in Firefox komt tenslotte een melding dat de plugin alleen in 32-bits mode kan werken. Als ik herstart in die mode duurt het weer een tijd en tenslotte komt er een melding van QTP dat de webcast, of wat het is, een formaat heeft dat niet afgespeeld kan worden.

Dan maar het vinkje weg. Safari bakt er dan nog steeds niets van, maar Chrome laat twee plaatjes zien. Statisch en geen geluid. Ik neem toch aan dat er bewegende beelden en geluid moeten komen. Er staat immers: Cams and audio traffic on Lelystad Airport, The Netherlands.

Onderaan: B+P ComputerSystems BV specializes in custom made ICT solutions. Niet voor Apple kennelijk.

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Ik probeerde het zojuist nog een keer en Safari crashde (voor het eerst sinds ik deze Mac heb nu ruim een jaar!)
    Daarna kreeg ik weer de stilstaande beelden te zien (maar nu vanwege het tijdstip natuurlijk donker). Maar als ik dan vervolgens rechts-klikt op “speel af” dan werkt dat en heb ik een live beeld, alleen heb ik kennelijk geen audio.
    Probeer ik dit via Firefox dan moet ik herstarten in 32 bit wat nergens op slaat want in Safari werkt dit en die draait ook gewoon 64 bit. Ik zie echter maar 1 beeld ipv 2 en geen audio (is ‘blank’) en er op klikken start stopt de video.
    In Chrome werkt het net als in Safari maar ook hier geen geluid en klikken start stopt de video.
    Kortom: crap.

Bijdrager
    1984

In Firefox opent deze bij mij gelijk en probleemloos, Safari NIETS

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.