9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    tav

plooit de 6 plus nog altijd

zijn er nog reports van dit probleem . Ik zou graag en iphone 6 plus halen , en heb ergens gelezen dat het probleem stilzwijgend zou zijn opgelost door apple ? als het al een probleem was ?

Bijdrager
    joey0181

Ik doe alles met mijn iPhone 6 plus wat ik ook met m’n 5s deed(erop zitten, laten vallen, in mijn broekzak laten zitten tijdens ’t zitten en noem maar op).
    Bij mij is die nog zo recht als een kaars, en in gebruik vanaf november!

Bijdrager
    sjig21

Zelfde als boven maar dan een maandje langer zonder problemen;-)

Bijdrager
    Ledda

tuurlijk plooit dat ding nog, kwestie van genoeg kracht te zetten. Net zoals bij elk ander toestel:-)

Bijdrager
    Niels

Er is een plaatje rond de volume knoppen geplaatst waardoor het toestel minder snel buigt.

Bijdrager
    GoeieDag

Plooit?

Bijdrager
    SvS
    Bijdrager
    GoeieDag

Ja, je gezicht in de plooi houden; de gordijnen in een mooie plooi hangen; etc.
    Als de iPhone al wat doet, dan buigt ie.

Bijdrager
    MacAanZee

Geen plooien, maar als ik ‘m met de voorkant plat op de tafel leg, zit ie ergens een half millimetertje uit het lood. Misschien ietsje verbogen. Ik weet het niet helemaal zeker. Kan ook vanaf het begin zo zijn geweest. Verder niks mis mee. Heb nergens last van en heb ‘m altijd in de broekzak van m’n spijkerbroek.
    Soms als ik buk of iets opraap, gaat er wel ’s iets spontaan aan en hoor ik ineens Siri zeggen “sorry maar dat kon ik niet verstaan”.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.