7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Brambo1978

Plex server

Heb plex 9 op mijn mac mini en macbook pro staan en plex app op mijn ipad. Dit communiceert allemaal heerlijk binnen mijn eigen netwerk. Maar hoe krijg ik het voor elkaar (indien mogelijk) dat als ik op vakantie ben dat ik mijn bestanden aankan op mijn mac mini thuis. Lukt me tot op heden niet met plex app voor ipad.

En is het mogelijk om dit op afstand met mijn macbook pro te doen, dus mijn mac mini met plex benaderen vanaf mijn macbook pro op een ander wifi adres???

Bijdrager
    Brambo1978

Pfffffff, zo op het eerste gezicht een heel werk, zal er eens dieper op ingaan. Ben ook aan het experimenteren met air video op dit gebied, daar nog iemand ervaringen mee (zelfde vragen als plex).

Bijdrager
    Brambo1978

Is er iemand die mij kan uitleggen hoe ik de uitleg van de link die Pieterr mij geeft kan uitvoeren met een modem/router van tele2, want ik kom er niet uit.

Bijdrager
    Pieterr

Heb je zo’n Davolink DV-2020?
    Misschien kom je hier verder mee: http://tele2.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=682

Bijdrager
    Brambo1978

Hee Pieterr daar ben je weer, zal dit eens gaan lezen, vind het maar lastige materie voor een leek en informatie vind ik moeilijk te vinden op internet. Bedankt !

Bijdrager
    Pieterr

Het hele “port forwarding” gebeuren is geen simpele materie. Zeker niet als je alles handmatig moet instellen. En ook nog een router hebt waar lastig gedetailleerde documentatie van te vinden is.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.