8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    CorMac

Plex plug ins hulp (via iChat liefst)

Is er iemand die veel met Plex werkt die ik kan toevoegen op iChat voor wat raad en hulp?

Inactief
    Anoniem

Mijn bijdrage in deze is als nutteloos gekwalificeerd door iemand die er verstand van schijnt te hebben.

Bijdrager
    CorMac

Heb onderussen iemand gevonden gehad die mij verder heeft kunnen helpen.

Inactief
    Anoniem

Mijn bijdrage in deze is als nutteloos gekwalificeerd door iemand die er verstand van schijnt te hebben.

Bijdrager
    CorMac

Mijn topic vraag was duidelijk, ik wilde het via iChat doen omdat je daar de schermdeling functie hebt. En jou nutteloze antwoorden hebben dit topic ook niet echt een meerwaarde gegeven, je had zelfs beter niet kunnen reageren. Zeker dat laatste antwoord…

Had je even genoeg van de quote slet uit te hangen en dacht je dat het voor de verandering leuk zou zijn om even dat waardeloze antwoord hier neer te zetten?

Inactief
    Anoniem

Bijdrager
    CorMac

Ja natuurlijk, omdat je een lettertje vergeet ben je dom… (jij maakt nooit fouten zeker?)
    Weet je wat erger is, 46 jaar zijn en je gedragen als een alleswetende irritante puber (vooral je quote gedrag). En ik ben waarschijnlijk niet de enige op het forum die zo over je gedrag denkt.

Moderator
    unSOUND

En toen kwam er een olifant met een hele grote snuit…

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.