10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Niels

Plex nu op Apple TV 2 & 3 (non-jailbreak!)

Er is nu PlexConnect voor je Mac waardoor je Plex naar je Apple TV kunt streamen zonder dat daar een jailbreak voor nodig is!

Bijdrager
    diotav

Een link is wel zo handig.:)

Bijdrager
    computer space

Eerst eens Plex snappen dan. Snap er geen biet van. Waarom moet ik om een film te spelen een app starten die in Firefox een soort server opent, en daarna nog een app om die server te benaderen. Kan toch gewoon met XBMC alle mappen op het netwerk afspelen?

Bijdrager
    hokkie

Cool! Alleen jammer dat het niet op een Synology NAS draait…

Bijdrager
    Vandevijverke

Probeer het uit te dokteren maar mijn ontechnisch brein kan het niet vatten:P Iemand al een handleiding voor dummies gezien ergens?:nerd:

Bijdrager
    eiko

@computer space

Ik heb thuis een mac pro die ik puur als server gebruik, daar draait de server app op en staan al m’n films enzz op.
    Op die manier hoef ik allen daar op alle mappen te selecteren, en heb zonder iets in te stellen op m’n macbook pro, ipad, iphone en raspberry pi toegan tot al m’n films, series enzz. En hij onthoud waar je was in een film, dus je kan beginnen aan een film op je mac, en in bed op je ipad verder kijken vanaf het punt dat je gestopt was op je mac.

Bijdrager
    macpro

@eiko: mooie oplossing, maar daarvoor gebruik ik zelf een Mac mini. Maak voor jezelf eens de vergelijking qua stroomkosten en je zult merken dat die Mac Pro voor dat doel eigenlijk te zwaar is.

Bijdrager
    Thympy

@Vandevijverke
    Daar wacht ik nu ook al op:D

Bijdrager
    eiko

@macpro

Ja het is misschien een beetje overkill maar had hem over, en heb op het moment geen geld over voor een mac mini + externe behuizingen voor de schijven die er in zitten.
    En tegen de tijd dat hij de prijs van een mac mini verstookt heeft zijn we ook wel weer even verder, dus vind het wel goed zo:)

Bijdrager
    Jan van den Broek

Totaal niet interessant. Ik wil de ATV gebruiken om video direct van een NAS te streamen. Ik ga dus echt niet ook nog eens mijn computer aanzetten. Wat een onzin. Waarom laat Apple niet gewoon XBMC toe als app op de ATV, dan is iedereen gelukkig.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.