6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    maximusmilian

Plex en opensubtitles.org plug in

Hallo mensen,

Ik heb heel google afgezocht naar een beknopte, simpele uitleg over hoe ik ondertiteling kan toevoegen aan een film binnen plex. Dat plex het automatisch binnenhaalt zonder dat ik zelf naar opensubtitles.org hoef te surfen.

Anyone any idea?

BVD

Bijdrager
    casperrrrrrr

1. Plex heeft niet voor niets een eigen forum.
    2. Naar verluidt zijn ze bezig met native support voor subs.
    3. Kijk eventueel naar bierdopjescript0.2 of periscope.
    4. Ik heb al eerder een keer een link gepost naar dat script, echter dat script is orgineel geschreven voor Plex .8 dus je hebt kans dat het niet werkt.
    5. Ik weet niet hoe simpel je het wilt hebben maar als je de uitleg die bij dat scriptie gegeven wordt niet snapt denk ik dat je het beter maar helemaal niet kunt proberen.

Bijdrager
    maximusmilian

1. heb ongeveer 2 weken geleden iets gepost, echter nog geen antwoord

2. Dat zou best eens kunnen, kan in de plex media server iets aanzetten wat betreft opensubtitels.org, echter geen succes

3. bedankt hier voor, echter ik word daar niet wijzer van

4 heb het niet kunnen vinden hier

5. simpel duidelijk en met stappen. Ik kan het nog alijd leren.

6 bedankt!

Geblokkeerd
    Anoniem

Als je subtitles wilt kun je die gewoon downloaden, en met dezelfde naam in dezelfde directory zetten als je films e.d.

Als je bijvoorbeeld een film hebt met een bepaalde naam, dan heet je subtitle-bestand exact hetzelfde:
    Stone – (2010) – DVDRip XviD AC3 – Rx.avi
    Stone – (2010) – DVDRip XviD AC3 – Rx.srt

Zo bijvoorbeeld:-)

Bijdrager
    casperrrrrrr

Ik heb nog even voor je gezocht, zoals blijkt is het vooralsnog niet mogelijk om dit script werkend te krijgen in Plex .9 (voor zover ik het gelezen heb).

Bijdrager
    tinus_omt

Een tip: Steek er niet te veel tijd in. Sites zoals opensubtitles.org zijn illegaal bezig omdat de ondertitels een afgeleid werk zijn van de film. Die worden dus één keer in de zoveel tijd door Brein opgeveegd. Heb je net alles automatisch aan de gang, kun je weer met een nieuwe site aan het werk..

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.