9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    nickdw

Plex blijft erop staan na verwijderen

Ik heb een macbook air met lion erop en heb Plex geïnstalleerd. Na het verwijderen blijft bovenin media manager aan staan. Deze kan ik wel uitschakelen maar na het rebooten start hij weer op. Ik heb dit forum al nagekeken en hier is al een topic over maar dit helpt mij niet. Ik heb bij applicaties gekeken en deze map bestaat ook helaas niet meer. Iemand die kan helpen ? B.v.d.!

Bijdrager
    poing

ik weet wel een truukje installeer plex opnieuw en installeer even het ptogje cleanmymac. Gooi dan plex weg met cleanmymac en dan is alles van plex verdwenen daarna gooi je ook cleanmymac weer weg.

succes

Bijdrager
    stavos

Blijf weg van CleanMyMac.. Dat levert meer problemen op dan oplossingen.
    Gebruik liever de zoekfunctie van dit forum (rechts boven op iedere pagina) en je zult zien dat meer mensen deze vraag hebben gesteld: http://www.onemorething.nl/community/?q=plex+uninstall
    En in die draadjes vindt je ook de oplossing.

Bijdrager
    nickdw

@stavos, die oplossing helpt hier dus helaas niet
    t

@poing
    , met cleanmymac blijven de bestanden terugkomen als ik ze verwijder ;/

ik kan ook niet in mijn bibliotheek komen via mijn eigen account alleen via macintosh->bibliotheek.

heeft je eigen account (macintosh->nick->bibliotheek) geen eigen bibliotheek?

Bijdrager
    mattiman
    nickdw op 07 augustus 2011

ik kan ook niet in mijn bibliotheek komen via mijn eigen account alleen via macintosh->bibliotheek.
    heeft je eigen account (macintosh->nick->bibliotheek) geen eigen bibliotheek?

Jawel, maar deze is verborgen. Als je in de finder zit, ga je naar het menu [Ga], druk op option/alt en je bibliotheek zal verschijnen in het lijstje.

EDIT: Zie net dat dat ook gewoon in de link van koen staat….

Bijdrager
    regafan

Uapp installeren.probleem opgelost.

Bijdrager
    regafan

uApp installeren, fluitje van een cent.

Bijdrager
    regafan

Ps, als je plex al hebt verwijder uit je map programma’s, moet je deze eerst weer installeren!
    Dan uApp openen, dan sleep je plex naar uApp. vervolgens klik je op verwijderen.
    hierna zul geen probleem meer hebben Plex.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.