8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Dickie

Plex App Store

Ik heb gezocht maar niet gevonden.. dus of ik zoek verkeerd of het staat nergens.

Naar aanleiding van een ander topic heb ik Plex (0.9.0.21 12a5897) weer gedownload en heb nu eigenlijk 2 problemen:

1. TV series worden niet gevonden (folder is juist ingesteld). Bestanden zijn niet gerenamed, maar zijn wel .VOB bestanden.. wellicht dat die niet worden ondersteund? Zo niet, hoe kan ik die het beste omzetten en naar welk formaat?

2. Ik zou graag gebruikmaken van de App Store, maar die kan ik niet vinden? Zie ik ergens een setting over het hoofd ofzo? Ik heb wel de tab Applications waar een optie Add Applications in zit maar daar kom ik ook niet veel verder mee.

Als je meer info nodig hebt hoor ik het wel.

Bijdrager
    Yannes

1. Video TS files werken niet echt heel goed. Er staat een fix op het Plex forum. (zoek even door wat topics heen) Makkelijker zou zijn om de files even naar .avi’s/mp4’s/movs om te zetten.

2. Volgens mij heeft Plex geen “app” store. Wellicht bedoel je de app voor je iPhone in de iTunes store of heb je het over de plugins die je kan downloaden?

Bijdrager
    Dickie

Thnx Yannes, omzetten dan maar.. nog aanraders wat betreft tools? Handbrake ofzo?

En wat betreft die App Store.. nee dat bedoel ik niet. Ik lees op diverse plekken (zoals http://www.crunchgear.com/2009/03/10/have-you-tried-out-plexs-app-store-yet-its-pretty-neat/) dat Plex een App Store heeft ingebouwd waar de plugins kunt downloaden.. alleen die hele optie zie ik niet. Wanneer ik google kom ik genoeg mensen tegen die dat wel kunnen zien..

Er worden 2 oplossingen gegeven om het probleem te verhelpen: Media Manager uitzetten en met Plex opnieuw starten of de coding aanpassen maar dat blijkt nogal eens meer kwaad te doen dan dat het iets oplost…

Bijdrager
    jobharmsen

In Plex 9 heet de app store: “Plex Online”. In het oude Plex 8 heette het nog wel app store.

Bijdrager
    Dickie

hm.. viel me lichtelijk onnozel… hoe zou dat komen?!

thanks!!

Bijdrager
    Yannes

http://forums.plexapp.com/index.php?/topic/16855-some-video-ts-folders-dont-play/page__p__106178&#entry106178

Deze fix stond op Plex forum. Als je ze nog eventueel wilt omzetten kun je het beste Handbrake gebruiken.

Inactief
    Anoniem

TV series als .m4v bestanden werken in ieder geval in Plex

Bijdrager
    Dickie

Die fix heeft er iig voor gezorgd dat ik .vob kan zien via Plex. Thanks allemaal!

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.