5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Beninho

Plex + Airport probleem + Airdisk stream [opgelost]

Ik gebruik de laatste versie van Plex i.c.m. airport extreme + airdisk om mijn video’s te bekijken.

Nu heb ik een .avi op deze schijf staan. Wanneer ik die probeer te streamen naar mijn macbook via het N netwerk gaat deze vreselijk haperen. Zelf wanneer ik de buffer instel op 20 sec.

Kan iemand me vertellen wat ik hier aan kan doen?

In het verleden heb ik HD content 720 & 1080P MKV gestreamd zonder een hapering.

Kan iemand me verder helpen?

—edit—-

De schijf zelf was zo gaar als een gebakken eitje. Gaat terug naar de fabrikant.

Inactief
    Anoniem

<spam>

Bijdrager
    Beninho

Ook bij andere .avi (wel uit dezelfde serie)

Multicasting staat op normaal.

Gebruik het 5 ghz netwerk. Met 270 mbit verzendsnelheid aangegeven.

Bijdrager
    mymac

En ze ‘gewoon’ afspelen gaat wel goed? Dus de .avi’s vanaf je mac even proberen te draaien, gewoon om te kijken of dat wel goed gaat… Dan kun je dat in ieder geval uitsluiten.

Bijdrager
    Beninho

Ja, daar gaat prima.

Alleen vanaf airdisk heb ik problemen.

Nu ook met andere container bestanden mkv bijvoorbeeld.

Wanneer ik probeer om een bestand naar de airdisk te transfereren gaat dat eerst snel, maar wordt al snel erg traag. 350 mb deed ik 5 minuten over gisteren.

Verbrandingssnelheid = 300.

—edit—-

Ik heb net even met istat pro getest. Maar wanneer ik ophaal van de airdisk gaat het gewoon snel, 12 mb/s wel wisselend met erg lage snelheden.
    Echter wanneer ik verstuurd naar de airdisk gaat het erg erg langzaam. Ik haal soms 12 mb/s maar vaak gaat het met 300 en 0 kb/s

Daar zal wel ergens een foutje in zitten?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.