7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    dborneman

Plex .9 start niet op

Zojuist direct naar aanleiding van het nieuws bericht van de nieuwe versie van plex geupdate op mijn mac mini server. Ik wil plex .9 opstarten het icoon stuitert een paar keer en verdwijnt uit het dock.

– De mac mini opnieuw opgestart
    – Plex opnieuw gedownload

Het probleem blijft zich voordoen. Op mijn imac werkt het wel gewoon… Iemand enig idee waar het aan kan liggen of hetzelfde probleem ervaren?

Bijdrager
    salvatore

Mogelijk niet het antwoord dat je wilt horen… Ik gebruik al enige tijd met extreem veel plezier AirVideo op mijn iPad, iPhones en iPod Touches. Werkt als een zonnetje in dezelfde opzet als Plex. Alles streamen van een werkstation (server), ongeacht het videoformaat. Alleen de App kost geld.

Bijdrager
    dborneman

Ik gebruik al een tijdje plex en moet zeggen dat ik erg tevreden ben dus ik wou in ieder nog wel de nieuwe versie even bekijken. (met een beetje geluk lukt dat nog) Maar bedankt voor je tip ik ga zeker eens kijken naar AirVideo ter vergelijking

Bijdrager
    Yannes

Plex 9 is nog erg buggy. Waarschijnlijk zal een update de problemen oplossen, dus je zult nog even geduld moeten hebben, tot de update er is.

Bijdrager
    Kleintje

Ah, enkele Plex gebruikers; Gebruik het nu sinds paar dagen om gewoon achter mijn Mac films te kijken. Helemaal prima. Maar ik krijg het, ondanks de help functie, niet voor elkaar om een andere schijf te selecteren waar mijn films staan. Mijn films staan onder de map…Films en allemaal in hun eigen directory.

Iemand?

Bijdrager
    Beninho

Je moet de directory boven het mapje van je films selecteren.

Dus films(map) – inception(map) – incenption.mkv — in dit geval selecteer je de map films.

Als je dus het mapje films selecteert, kan hij de mapjes van de films herkennen. Die kan je dus openen in plex.

Als je alle .mkv los in het mapje films hebt staan, zorg er dan voor dat je de map die er boven ligt selecteert als bron in Plex.

Bijdrager
    Kleintje

Ik denk dat ik niet weet….(?) hoe je dan moet selecteren. Want ik kan dan alleen op Anuleren drukken en niet op “Ok”. Vanavond nog maar eens proberen.

Thnx

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.