9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    dborneman

Plex .9 icm Ipad + Itunes

Ik loop alweer tegen wat problemen aan met Plex 9 waar ik niet helemaal uitkom:

– Ik krijg echt bijna geen muziek uit mijn itunes bibliotheek te zien in Plesk. Geen flauw idee hoe dit komt of wat ik moet doen om de muziek er alsnog in te krijgen. Hij pakt slechts 1 artiest uit de gehele bibliotheek. Opmerking daarbij is wel dat ik handmatig de map heb toegevoegd terwijl plexx het normaal zelf zou moeten vinden dacht ik?

– Ik krijg niets afgespeeld op mijn ipad. Muziek lukt, maar foto’s en films krijg ik niet op de ipad afgespeeld. Iemand die er al wel in is geslaagd via plex te streamen naar zijn ipad/iphone?

Bijdrager
    KarelWillem

Ja hoor.
    Alles wat in Plex op de Mac draait, doet het hier ook op de iPad.

Bijdrager
    dborneman

Hmmm raar… Je hebt verder niets hoeven instellen en het zijn gewoon films in video_ts folders etc. ? Ik krijg namelijk het gevoel dat hij gewoon al mijn video formats niet ondersteund…

Foto’s en muziekk an ik wel gewoon de ipad streamen inmiddels!

Bijdrager
    KarelWillem

Ik heb helemaal niets gedaan.
    Gewoon in Plex de hoofdlocatie van de films aangewezen en verder niks.

Ik heb overigens niets als VIDEO_TS staan.
    Maar verder heb ik zo’n beetje elk formaat dat er bestaat.

Bijdrager
    dborneman

Zet jij alles altijd om naar andere formaten dan of? Films komen toch vaak in de vorm van een audi_ts en video_ts folder… (ik heb dat eigenlijk alleen maar).

Ik kan het op zijn minst eens proberen allemaal om te zetten en het dan voortaan op een andere manier op te slaan. Iemand die hier nog een handig stukje software voor weet? Het liefst waarbij je meerdere films tegelijk kan omzetten natuurlijk;-)

p.s. op de iphone 4 blijft de hele applicatie al hangen als ik probeer de movies folder te openen!

Bijdrager
    KarelWillem

Als je een film ript, kies je voor een formaat.

En dat is meestal NIET VIDEO_TS. Dus ik weet niet hoe jij normaal aan je films komt?

Bijdrager
    feliciaan

– Ik dacht dat plex geen video_ts ondersteund, speelt het af in Plex zelf. Fout, staan ze zoals hier? http://wiki.plexapp.com/index.php/Plex_Nine#File_Naming

– In verband met iTunes kan je kijken naar de speciale map: music plug-ins en daar staat iTunes, ook bij de app op de iPhone.

Bijdrager
    dborneman

Ik kan inderdaad de films in Plex zelf wel afspelen en denk dat het daarom aan het bestandsformaat ligt. De music plugin van itunes verschijnt bij mij niet meer.

Ik las echter dat het nog een bug in plex was waardoor alleen artiesten gekoppeld aan een album in Plex verschijnen. Meer mensen hebben hier last van en ik denk dat er spoedig een update hiervoor zal verschijnen.

Ik heb tevens omdat het toch meer aan het videoformaat ligt een nieuw topic geopend om daar toch wat meer informatie over te verkrijgen: http://www.onemorething.nl/community/topic/video-beheer-1

Bedankt voor alle hulp!

Bijdrager
    OMT-fan

Ik heb plex 9.3.4 op mijn mac en de app op mijn iPad.
    Maar krijg de app niet volledig aan de praat, itunes werkt maar de films en foto’s niet. Die geven alleen de titels weer en geen beeld.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.