4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    magsafe

Plex 9 door mappen bladeren

Hallo,

Gister heb ik plex 9 gedownload. Hiervoor gebruikte ik gewoon Front Row maar het nadeel aan FR is dat ik mijn usb schijf niet kan benaderen. Met plex kan dit wel maar nog niet helemaal zoals ik wil.

Ik zit met de volgende probleem:

In Finder heb ik een map films. In deze map heb ik weer mappen staan voor de films/tv series
    Als ik de map films in de Media Manager van Plex stop dan krijg ik gewoon alle films te zien. Dit is niet wat ik wil. Ik wil gewoon door mijn mappen bladeren net als bij Front Row.

plex 1 by dennus.de.pennus, on Flickr

plex 2 by dennus.de.pennus, on Flickr

Volgens mij is het probleem ook in dit Draadje: http://www.onemorething.nl/community/topic/plex-9

Daarnaast lijkt mij een lijstweergave mooier dan een coverflow

Zijn er mensen met dit zelfde probleem of nog beter heeft Iemand een idee om dit op te lossen?

Magsafe

Bijdrager
    iMike

Het probleem wat je beschrijft is niet echt een probleem. PLex is juist gemaakt om automatisch je films te vinden en ze netjes voor je onder elkaar te zetten. Als je hetzelfde wilt als in FR zul je andere software moeten zoeken, met plex zal dat niet gaan lukken.

Bijdrager
    Lexis

De weergave van Plex kan je instellen door in je huidige film menu pijltje naar rechts te drukken.

Kijk maar helemaal bovenin het Plex venster: Er staan twee tandwielen en een pijltje naar rechts. Dat pijltje verandert bij een andere weergave van richting. Houd dus in de gaten waar je instellingen staan.

Bijdrager
    magsafe

Dankje voor de reacties. Wel jammer dat ik niet door mappen kan bladeren. De weergave is wel beter nu. Bedankt!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.