4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Statics

Playstation Portable Video Format

Een buurjongetje van mij heeft een playstation portable. Hij heeft een SD card van 1024mb en hij wou dat ik hier een paar filmpjes opzette. Nou heb ik een film eropgezet deze was in avi dus dit wou niet want hij leest alleen MPEG4. Nou is mijn vraag bestaat er een appje om bijv. avi of mpeg te coderen naar MPEG4?

Bijdrager
    Donnie Darko
    Bijdrager
    hahaha… wat slecht

je hebt pspware van nullriver nodig. dat apje doet alles voor je.
    elk op de mac te lezen film type zet ie om naar het juiste type mp4 en ook nog is in de juiste map.

De PSP pakt uiteindelijk alleen maar speciale mp4tjes van 320 bij 240 bron grootte (of getweakt breedbeeld) met een eigen rare naam en thumbnail voor het preview plaatje.
    anyway PSPware van nullriver doet alles voor je en nog makkelijk ook. Drag and drop PSPware converteerd en na synchronisatie staat alles waar het moet staan

fotos muziek films en contacten en game saves ook
    het is een gratis demo versie maar je kan max 5 films 10 liedjes en 15 fotos syncen wil je meer dan moet je cracken of betalen. de demo versie verloopt niet dus je kan m blijven gebruiken.

http://www.nullriver.com/index/products/pspware

Sleutelbeheerder
    Night

Handig :-D… zocht ook al zoiets hihihi

Ga ‘m eens ff proberen!

EDIT
    Het geluid was wel erg zacht, maar wat googlen leerde me dat dat normaal is
    Gelukkig heb ik inmiddels ontdekt dat er bij ‘movies’ in het options menu de optie zit om het geluid tot 300% te boosten:-) Eens kijken (volgende week) of dit zóveel scheelt dat de film te belúísteren is;-)

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.