18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    Marcel N

Playstation 3 draadloos aansluiten op AirPort Express

Hallo Allemaal,

ik heb sinds kort een Playstation 3 en die wil ik graag draadloos op het internet aansluiten.
    Ik heb thuis een iMac G5 en een Airport Express draadloze verbinding.

Nou is mijn vraag of het mogelijk is om de PS3 ook op die verbinding te krijgen. Ik heb thuis ook een draadloze router staan van LINKSYS voor de draadloze behoeftes van de huisgenoten en die kan ik met mijn playstation wel vinden, maar het signaal is te zwak. Het airportsignaal kan ik helemaal niet vinden als ik scan met de playstation, ligt dat aan een instelling? Of kan het gewoon niet. Er staat mij wel iets van bij dat de PS3 wel WiFi kan ontvangen.

Ik ben een vreselijke leek met netwerkverbindingen en instellingen, dus als iemand me misschien makkelijk kan uitleggen hoe en wat, zou helemaal tof wezen!!

Alvast bedankt voor de reacties.

Groet, Marcel

Moderator
    unSOUND

Staat je Airport toevallig in de N stand, of op een hoog kanaal ?

Bijdrager
    Marcel N
    ”unSOUND”

Staat je Airport toevallig in de N stand, of op een hoog kanaal ?

Kijk daar heb je me al;) ik ben er niet in thuis, dat soort dingen.

Hoe kan ik dat controleren?

Sorry hoor, echte leek;)

Moderator
    unSOUND

In je map met programma’s staat een map met hulpprogramma’s. Daarin staat als jhet goed is het Airport Hulpprogramma of het Airport Configuratie programma. Daarmee kun je de instellingen bekijken en aanpassen.

Bijdrager
    Marcel N
    ”unSOUND”

In je map met programma’s staat een map met hulpprogramma’s. Daarin staat als jhet goed is het Airport Hulpprogramma of het Airport Configuratie programma. Daarmee kun je de instellingen bekijken en aanpassen.

OK, super.. daar kan ik wat mee:D

En in welke stand zou Airport moeten staan, zodat ik het kan ontvangen met de playstation?

Bijdrager
    fnk

PS3 kan alleen op G werken.

Bijdrager
    Marcel N