13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    LUUD18

Play/pause en/of vorige/volgende button op ipod touch springboard

Hallo,

Weet iemand hoe ik de play/pause buttons op mijn ipod springboard krijg?
    Heb namelijk alleen maar mapjes in mijn dock staan en geen icoontjes op mijn springboard.

Bijdrager
    hansiedejong

Dubbel kliken op home button en dan naar links swipen.

Bijdrager
    LUUD18

Ipod heeft geen multitasking.
    Ik wil zoiets maar dan voor altijd op mijn springboard (als achtergrond zeg maar)

Bijdrager
    Thoomas

Ik weet niet precies wat je bedoelt, maar als je geen multitasking hebt, kan je kan naar Instellingen > Algemeen > Thuisknop > iPodbediening
    En als je dan vanuit elk willekeurig programma (of je springboard) op 2x op de homeknop drukt (terwijl je muziek afspeelt), krijg je een popupje waar je play/pauze knopjes etc. hebt.

Ook kun je, als je iPod op het slide-to-unlock scherm staat, 2x op de homeknop klikken, en dan verschijnen de muziekcontrols ook.

Bijdrager
    LUUD18

Jah zoeen schermpje wil ik maar dan vast op mijn springboard. zodat ik ook nog gwn op mijn dock icoontjes kan klikken.

Bijdrager
    Thoomas

En het is zeker lastig om eerst 2x op de homeknop te klikken om het tevoorschijn te laten komen?
    Voor hetgeen dat jij wilt, weet ik helaas geen oplossing.

Bijdrager
    LUUD18

Ik dacht aan ssh.
    Als ik dat dubbel klik home button schermpje kan vinden en die code kopieer en er dan een winterboard theme van maak dan lukt het.
    Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan

Bijdrager
    Thoomas

Maar wat is dan precies de reden dat je niet eerst nog even 2x op de homeknop wilt klikken? Dan gebeurt er namelijk precies hetzelfde als wat je wilt.

Bijdrager
    LUUD18

1.anders is mijn springboard zo leeg
    2.je kan meteen volgende drukken
    Wrm zo je een weather widget willen Als je ook gwn op weather kan klikken?:p <zelfde vraag

Bijdrager
    Thoomas

Wat wel kan, niet helemaal wat je wilt, maar komt wellicht in de buurt:
    Instellingen > Activator (verschijnt als je SBSettings hebt geïnstalleerd) > At Home Screen > From Screen Bottom > Play/Pause

Als je dan vanaf het springboard van onder naar boven veegt, pauzeert/speelt de muziek. Zo kan je ook instellen dat bijvoorbeeld van linksonder naar boven het volgende nummer afspeelt, en van rechtsonder naar boven het vorige nummer afspeelt.

Bijdrager
    LUUD18

Zoiets heb ik nou ingesteld.
    Allebij de volumeknoppen indrukken:Volgende
    Homebutton inhouden: Play/pause
    Maar dat is niet echt wat ik zocht.:P

Bijdrager
    LUUD18

Iemand??!

Bijdrager
    svenkerst

Misschien heb je al je een oplossing gevonden, maar er is een app voor in Cydia. Het heet Scrollingboard. De app kost wel $1.49, maar er zijn natuurlijk ook eventueel andere manieren om er aan te komen

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.