8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    mailmen

playlisten kopiëren

Dames en heren ipod experts

Mijn ipod (40g) van een jaartje oud doet vreemd, en het is tijd om hem een keertje te formatteren. Daarna zet ik natuurlijk gewoon weer de muziek erop vanaf mijn g5.
    Nu heb ik al mijn playlisten alleen in mijn ipod staan. Die had ik graag bewaard.
    Met itunes is dit volgens mij niet mogelijk, en als ik het met podworks probeer wil hij audio naar mijn g5 kopiëren, maar dat lukt hem niet want de meeste audio files zijn beschadigd. Als laatste middel heb ik Tinkertool gebruikt om alle “hidden” files van de ipod zichtbaar te maken. Naast alle muziek ben ik ook een file met iets van “playlist” in de naam tegen gekomen.
    Nu is de vraag: als ik deze bewaar en terug zet, bewaar ik dan mijn playlisten? of is er nog een veel handige manier?

bedankt en geniet van de zon,
    Martijn

Bijdrager
    Ijope

gewoon alles op je G5 zetten via itunes en dan de nieuwe eraan en dan terug plaatsen en de playlisten gaan de gewoon mee

Bijdrager
    mailmen

tssss is het echt zo simpel?
    dat ik daar niet opgekomen ben……..:wink:

…………………
    :cry:

Bijdrager
    Ijope

nee sorry zo simpel is het niet
    je moet een app die ipod rip (via versiontracker.com)
    stap1 kopieër alle tunes op je ipod
    stap2 download ipodrip
    stap3 importeer alles met ipodrip op de nieuwe mac
    stap4 geniet

Bijdrager
    mailmen

zeg jope,
    ik weet niet op wat voor een vraag jij antwoord geeft, maar niet op de mijne….
    heb ik het zo onduidelijk uitgelegd? ik heb het over PLAYLISTEN
    De audio heb ik gewoon op mijn g5 staan, die hoef ik helemaal niet te rippen.

Bijdrager
    Ijope

met ipod rip kan je ook je playlisten rippen

Bijdrager
    mailmen

het probleem is dat hij dan ook meteen audio gaat copiéren, en dat wil ik niet.

Bijdrager
    Ijope

ik denk dat dat de enige goede oplossing is ander moet je even op version zoeken

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.