8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    apanken

Playlist iTunes naar USB-stick

In mijn auto kan ik gebruik maken van een USB-stick om MP3’tjes af te spelen. Dit werkt prima!
    Ik heb een aantal maanden geleden verschillende playlists op die stick gezet.
    Op die stick staan ze in dezelfde volgorde zoals ik die in de playlist zelf had staan. Dit gebeurde doordat iTunes er 001, 002, 003 vóór heeft gezet.
    Nu wil ik opnieuw een paar playlists op de stick zetten in de shuffle volgorde zoals iTunes die aangeeft.
    Ik krijg dat alleen niet meer voor elkaar; er zijn verschillende mp3’tjes die allemaal beginnen met 01, 02, 17 etc. Maar er zijn er ook die ineens geen nummer ervoor hebben en alles wordt gesorteerd op de 1e posities. Maar hier heb ik niet veel aan.

Er staat mij nog bij dat ik op de e.o.a. manier alle mp3’s (156) van de playlist kon slepen en dan kwam er vanzelf die 001, 002, 003, etc voor te staan t/m 156.

Ik word er helemaal :nietblij: van; heb overal al gezocht en van alles geprobeerd, maar ik krijg het niet meer voor elkaar.
    Wie kan me helpen en maakt me :) ?

Bijdrager
    Dagaloni

Wat nou als je al die nummers weghaald? Staat alles dan nog steeds het zelfde?

Bijdrager
    Obi

In welk formaat zijn de playlisten op de USB stick?
    Indien het m3u is kan dit misschien helpen..

http://www.ericdaugherty.com/dev/itunesexport/

Bijdrager
    apanken
    ”Dagaloni”

Wat nou als je al die nummers weghaald? Staat alles dan nog steeds het zelfde?

Nee, als ik die nummers weghaal, dan komt alles alfabetisch op de usb-stick te staan; dus eerst alle liedjes die beginnen met A, dan B etc. En dus niet in de volgorde zoals die in de playlist staat.

Bijdrager
    apanken
    ”Obi”

In welk formaat zijn de playlisten op de USB stick?
    Indien het m3u is kan dit misschien helpen..

http://www.ericdaugherty.com/dev/itunesexport/

Wikipedia:

Een M3U bestand is een platte tekst bestand dat de locaties van een of meerdere media bestanden bevat, die de multimedia software kan afspelen. Elke locatie wordt geplaatst op een nieuwe regel.

Het gaat mij dus niet om de playlist zelf, maar om de inhoud van die playlist: de mp3’s.

Dus zal dit niet veel helpen.:oops:

Bijdrager
    CedricH

Werkt het niet als je ze in die geshuffelde volgorde naar een nieuwe iTunes playlist sleept waarin de shuffle uit staat?

Bijdrager
    apanken

Helaas…..:(

Ik heb het net even uitgeprobeerd, maar ik krijg dan weer hetzelfde resultaat.

Ben nu even aan het stoeien met het programma Thrupp. Het lijkt er op dat deze doet wat ik graag wil.
    Even verder stoeien en dan laat ik het wel weten.

Bijdrager
    apanken

Een ieder bedankt voor de tips.

Ik heb nu de oplossing m.b.v het programma Thrupp. Hiervoor moet ik wat speellijsten aanmaken in iTunes, maar daarna werkt het prima.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.