10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Macbart1982

Playlist in iCloud wordt niet bijgewerkt

Beste forumleden,

Ik heb al mijn muziek inmiddels na 3 weken volledig op de iCloud servers kunnen uploaden. Ook dit ging niet zonder slag of stoot, maar goed het is voltooid.
    Helaas ondervind ik nog steeds rpoblemen wanneer ik nieuwe albums upload die er later bij zijn gekomen, en deze ook nog eens in een playlist wil zetten. Er komt dan een wolkje met een streep voor en als ik zeg: Uploaden in icloud krijgt ik een algemene foutmelding waar ik niets mee kan.

Ik heb inmiddels al paar keer opnieuw in en uitgelogd, alles weer laten syncen, maar sommige nummer (alles wel in mp3 formaat) blijft hangen bij Fout met een driehoekje ervoor.
    Uit eindelijk mijn stoute schoenen aangetrokken en de hele Mac opnieuw geinstalleerd tot aan de laatste updates toe, en weer het hele riedeltje laten syncen. Nog steeds blijft hij, aangegeven met die vreemde fout. iCloud kan de nummers niet synchroniseren.

Als laatste heb ik playlist veranderd, nieuwe naam gegeven en weer de muziek teruggegkopieerd, hopende dat ik de pklaylist en haar muziek nu wel op de IOS devices zou zien. Helaas, niets is minder waar.

Echte oplossingen worden nergens op internet geboden, maar eigenlijk heb ik wel spijt van mijn aankoop … Ik zit nu met een leuk diee dat niet haalbaar is. Dan toch maar lokaal gaan kopieren. Zonde Apple!

Geblokkeerd
    Bento

En je hebt niet overdacht dat voor iets betalen waarover je overal leest dat het niet goed werkt, misschien niet zo’n goed idee is?

Bijdrager
    Macbart1982

@Bento, nee. Maar ik mag verwachten dat het goed werkt toch, als ik ergens voor betaal?
    Overigens kan ik niets met je reactie, jammer.

Bijdrager
    maartenvt

Inderdaad jammer, zo’n Bento reacties. Wijsneuzig en vervuilend, en ook nog eens onzin.

@MacBart1982, zijn het normale afspeellijsten of slimme afspeellijsten? Waar heb je de afspeellijsten aangemaakt? Ik merk zelf dat het altijd goed gaat als ik ze op mijn Mac aanmaak, en vaak fout gaat als ik ze op een ios device aanmaak.

Bijdrager
    Macbart1982

Hoi Maartenvt:

Ik heb op mijn iTunes gewoon onderin het plusje aangeklikt, daarin een naam egzet (90’s muziek) en vanuit mijn bibliotheek dus daarheen 100 nr gekopieerd. Dat gaat gewoon goed. Daarna kies ik in het menu voor synch naar ickoud zeg maar. Dat lijkt goed te gaan, maar na 3 minuten is hij klaar. Ga ik dan vergvolgens in de lijst kijken bij 90’s muziek, dan staat er fout! met een driekhoekje. Slimme speellijsten heb ik nog niet gebruikt. Werkt dat beter? maar dan kan ik zeker niet mijn eigen nummers erin zetten?

Maar vreemde is dat alle andere speellijsten wel zijn gematcht c.q. ge-upload maar ook niet zichbaar zijn. Misschien dat Apple nog een update hiervoor moet uitbrengen ofzo.

Geblokkeerd
    Bento

Ik stel alleen een vraag natuurlijk. Dat jullie daar een waardeoordeel aanhangen komt geheel voor jullie rekening. Julie gaan op negeer wegens erg dom.

Bijdrager
    Hansi2124

Just curious: hoe stel je dat “negeer” in?

Bijdrager
    Macbart1982

Dag @Bento,

Waarom doe je zo moeilijk? Als je vind dat ik iets verkeerd doe zeg dat dan netjes in een PB. Dat is wat netter, vind je niet?

Of vind je het plezierig dat wij erop antwoorden?

Bijdrager
    maartenvt
    Bento op 20 februari 2012

Julie gaan op negeer wegens erg dom.

Als ik geweten had dat die bestond had ik je persoonlijk gevraagd om me daar op te zetten ;p

Bijdrager
    applet

Mijn ervaring is dat je in ieder geval geen playlists aan moet maken op ipad/iphone als je itunes match gebruikt…als je vervolgens deze op de vliegtuigmodus zet wordt je playlist honderden keren gekopieert in de clou…niet doen dus. Verder heb ik gemerkt dat vaste afspeelijsten geen probleem zijn (slepen van nummers in een afspeellijst in itunes op de mac) maar slimme afspeellijsten werken weer niet goed. Beperkingen zoals max aantal nummer in een afspeellijst worden niet gesynced… Vervelende bugs die ook op de support pages zijn gemeld van apple…en waar hopelijk snel een oplossing voor wordt gevonden

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.