4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    TaranQ

playlist edit

Niet bepaald een vraag maar ik vind het zeer vreemd dat het niet mogelijk is om een playlist op mijn ipod (touch) zelf te wijzigen. Dat mis ik nu echt!! Terwijl ik aan het luisteren ben naar een hoopje onbekende of nieuwe muziek … hup dit eruit of hup dat eruit.

Vreemd trouwens, ik werk pas sinds kort met itunes en dit soort naar mijn idee elementaire dingen zitten er niet in?? (evenals het laten zien van een artiest in de playlist ipv enkel de titel? titels zeggen mij niks)

Bijdrager
    nicksuy1

het is mogelijk dit te doen als je via een on the go playlist werkt.
    Die kan je bijwerken naar believen, een gesyncte playlist dus blijkbaar niet, maarja waarom sync je hem anders ook…

Bijdrager
    TaranQ

Tja ik vergeet altijd dat het eenrichtingsverkeer is. Maar ik zet vaker muziek op mijn ipod die ik nog niet (goed) ken, dus wat is er dan handiger om direct een selectie te kunnen maken. Ik kan me niet voorstellen een playlist te moeten maken door door alle nummers heen te bladeren en elk leuk nummer toe te voegen … monnikenwerk.

En met de On The Go list is het hetzelfde als de gewone playlist … ik wil artiesten zien ipv titels!!! vooral met al mijn buddha bar cd’s … titels zeggen mij niks!

Beetje knullig als je het mij vraagt dat er geen mogelijkheid is om dit te kiezen, of dat je bijv. zowel artiest als titel kunt zien in een playlist. Eveneens blijkt het dan al onmogelijk om een playlist On The Go te maken gebaseerd op rating van nummers ?? Hoelang bestaat iTunes al …. naar mijn idee is er nog heel wat werk te doen …… ik wil gewoon op moment dat ik een goed nummer hoor op mijn ipod (en niet thuis via itunes, daar is hij tenslotte voor) om dan direct deze toe te voegen aan een selectie.

Bijdrager
    TaranQ

Ik wil er niet het kankerforum van maken maar hier alweer iets waar ik me als beginnende gebruiker aan erger :
    http://macenstein.com/default/archives/783
    Het niet kunnen vastzetten van de ‘Now Playing’ mode. Ik heb een houder voor de touch op bureau te kunnen zetten. Maar als mijn oortjes (en eventueel lader) eraan zitten staat hij dus in ‘landscape’ richting. En zo kan ik dus niet snel volgend nummer kiezen, volume bijregelen etc. Moet ik elke keer dat ding weer optillen en draaien ….:(

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.