1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Q:

Bijdrager
    erwinkuipers

Playlist Apple Music in iTunes

Hallo,

Ligt het aan mij of is de UX van Apple Music in iTunes niet de meest gebruiksvriendelijke ooit. Een paar zaken die mij na een maandje gebruik opvallen (en ergeren):

Smart playlist synced niet. Een simpele ‘slimme afspeellijst’ aangemaakt waarin ik wil dat alle liedjes met een ‘hartje’ vallen. Met terugwerkende kracht zet ie er keurig alle liedjes in die ik de afgelopen periode een hartje hebt geven. Alleen, alle nummers die ik hierna een hartje geef vallen niet in de slimme map. Ik heb geen limiet op het aantal nummers en ik het de button ‘live updating’ aanstaan. Heel vreemd, en vervelend.

Playlist niet meer kunnen terugvinden. Als ik browse door de interface en ik klik een playlist aan in de ‘voor jou’ sectie begint ie lekker te spelen. Ik kan zien welke nummers ik heb afgespeeld en welke nummers er in wachtrij staan. Vervolgens klik ik nog wat rond in iTunes en ik kom erachter dat de gekozen playlist toch wel erg lekker klinkt! Die wil ik dus opslaan. Alleen.. Waar vind ik in vredesnaam de gekozen playlist weer terug? Ik kan wel de individuele nummers zien, maar nergens meer de totale playlist. Ook erg vervelend.

Iemand ideeen? Ligt dit aan mij? Let wel, dit speelt zich allemaal af binnen iTunes (dus niet op de app).

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.