5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Brims

Platinum Equity neemt Quark over

Eigelijk vind ik ‘Platinum Equity neemt Quark over’ best wel echt nieuws. En het valt mij op dat het als sub berichtje voorbij komt!
    Ik bedoel wat zou die overname wel niet allenaal kunnen gaan beteken?

Verlaging van de prijs?
    De aplicatie voor tabled plublicaties?
    Zeg het maar?

Bijdrager
    Hansi2124

Je bent niet de eerste:

Platinum Equity neemt Quark over

Bijdrager
    Brims

Dat heb ik gezien idd. Maar ik vroeg mij af of mensen daar ook ideen over hebben? En of er nog intresse is voor wat quark doet. In mijn ogen is het de enige concurent voor Indesign. En nu met de nieuwe tablets moeten die programma’s zich opnieuw bewijzen!

Bijdrager
    MouseMighty

Quark heeft de hoop opgegeven, ze hebben nog steeds een aantal grote klanten en die bedienen ze. InDesign is hét opmaakprogramma geworden. De tablets hebben alleen maar functionaliteit toegevoegd, sterker nog, ook daar was er met InDesign eerder mee te werken dan met Quark. Plugin/oplossing van Woodwing, Adobe zelf, Rovingbird (nu Twixl). Allemaal al oplossingen voor het maken van content voor de tablets. Quark heeft nu de kennis van Aquefadas ingekocht, net als dat het vroeger XTensions inkocht. Ze doen dus zelf (weer) helemaal niets:wink:

Quark was altijd ‘eigendom’ van eigenaren. Dus geen aandeelhoudersclub met bestuur of zo. Vroeger waren het ene Tim Gill en Fred Ebrahimi, toen ging Tim weg en bleef vervelende Fred over. Vervolgens ging het mis bij Quark, werd Fred als directeur gedumpt maar hij bleef eigenaar (via familie). En nu is dat dus ten einde. En hoop ook het einde van het programma XPress (maar dat is mijn eigen mening).

Bijdrager
    Andre Mesker

Quark zit in zwaar vaarwater vermoed ik. Heeft iemand trouwens ooit begrepen wat nou precies de bedoeling van Quarkcity was? Is dat een geslaagd project te noemen of is dat uitgelopen op een fiasco? Op internet kom ik er niet helemaal achter en lijkt het nog steeds in ontwikkeling.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.