6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Grisolda

plastic iMac G3 “aangetast” door stickerverwijderaar…

Snatverrrr… er zat een sticker op mijn “verse” iMac G3 …deze er net afgepulkt en de restjes verwijderd met stickerverwijderaar…dat ging prima… maar nu zit er een wazige streeppartij op de zijkant wat een beetje oogt alsof de lijm er nog wat uitgesmeerd opzit, maar dat is zeker niet het geval…. het is een soort reactie met het materiaal…
    oke oke, er stond wel een waarschuwing op het goedje het eerst te testen op een stukje uit het zicht, maar ik ben zo van “knallen met die hap”…. nou dat knalt er wel in dus :?

Maarre … is hier een hapklare oplossing voor?:mrgreen:

Bijdrager
    svan

Misschien is dit een optie.. heb er eerder over gelezen, schijnt te werken

http://www.radtech.us/Products/IceCreme.aspx

Bijdrager
    Harryman

Heel herkenbaar, ik heb dit soort dingen ook vaak! (Heb eens een oude elektrische gitaar naar god geholpen met spiritus, de lak bleek er niet tegen te kunnen. Daar sta je dan met je goede gedrag.) Het is een dun laagje dat beschadigd is geraakt, opgelost eigenlijk door de meuk in het schoonmaakmiddel. Dus dat zou je er op de een of andere manier af moeten kunnen polijsten … Misschien iets uit de mobiele-telefoonwinkel?

Bijdrager
    didi

Beste maccers,

Voortaan wasbenzine gebruiken!!!!

Bijdrager
    Grisolda
    ”didi”

Beste maccers,

Voortaan wasbenzine gebruiken!!!!

Dat helpt niet met terugwerkende kracht zeker?

Bijdrager
    svan
    ”Grisolda”

Dat helpt niet met terugwerkende kracht zeker?

Uh nee, denk het niet… Maar je zou er natuurlijk over kunnen denken je hele mac te behandelen met dat goedje van jou… zie je het verschil niet meer! :wink:

Nee sorry, erg flauw. Dat Ice Creme (zie boven) schijnt een soort polijstmiddel te zijn, dus wellicht heb je er wat aan.. succes!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.