3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Moderator
    Strifer

[plaknotities] opent steeds nieuwe lege notitie

ik heb plaknotities in mijn start-up programma’s staan omdat ik er vaak dingen mee wil onthouden zoals wat simpele afspraken en gewoon dingen die ik moet doen (naast mijn normale agenda), maar nu wil het feit dat er steeds een nieuwe lege notitie wordt geopend elke keer als het programma gestart wordt. niet zo erg, maar wel irritant!

ik heb op het moment twee notities staan en erkomt telkens een ‘default’ uitziende notitie bij linksboven..:-)

briljante ideeen?

Bijdrager
    Granny Smith

dit is zo :P

enkel wanneer je afsluit en je bewaart je notities verdwijnt deze ‘default-one’

dus simpel gezegd:
    heb je geen notities die je wil bewaren wanneer je afsluit (en/of uitlogt… ben ni zeker :innocent: ) dan heb je bij de volgende herstart een lege notitie

probeer maar is: maak een notitie “test” aan bewaar deze en sluit af en zet terug aan —> geen lege notitie

PS: dit kun je mms oplossen door een applescriptje (maar hier weet ik nix van :cry: )

PS2: (nee niet die van sony :wink: ) er is al eens een topic geweest over dit onderwerp … effe bladeren want zoekfunctie werkt ni (meer?)

edit:
    andere oplossingen: Konfabulator widgets (K kost geld … widgets niet)
    “manueel opstarten”
    andere app zoeken

(maar deze lossen het probleem ni op… ze omzeilen het)

Moderator
    Strifer

bladeren in deze hoeveelheid? ik ga wel wat prutsen met je voorstel over bewaren enzo. dankjewel!

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.