7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    314ter

Plakken in onderwerp en aan velden van Mail

Ik kan niet meer plakken in de adres en onderwerp velden van Mail. Het tekst veld ontvangt nog wel plaksels. Heeft iemand enig idee wat dit veroorzaken kan en hoe het te verhelpen is? Hebben misschien meer mensen hiermee te maken?

Het is nogal lastig, ik plak blijkbaar heel vaak adressen en onderwerpen.

Bijdrager
    Hansi2124

Geen idee hoe het komt, maar waarom zou je adressen plakken? Als je de eerste letters typt van de persoon naar wie je het mailtje wilt sturen, komt dat toch in het veld, volledig aangevuld?

Bijdrager
    Yaris

Topicstarter wil misschien mensen aanschrijven die hij nog nooit eerder aangeschreven heeft en waarvan hij de adressen uit een Excel- of Wordbestand kopieert.

Bijdrager
    Hansi2124

Ja, zou kunnen.

Bijdrager
    314ter

Ja inderdaad bekenden zijn geen probleem. Maar als je eens een adres kopieert van een website blijk je ineens niet te kunnen plakken.

Ik merkte het toen ik een link wilde plakken in het onderwerp veld. Dat ging niet. Ik dacht dat is vast een nieuw soort beveiliging tegen exploits ofzo. Maar toen bleek ik niets meer te kunnen plakken…

Mail is ook niet echt een programma om even je voorkeuren weg te gooien. Ik heb 5 accounts geconfigureerd…

Aan het aantal reacties te merken hebben andere mensen het nog niet aan de hand gehad. Wellicht heb ik over een paar maanden tijd om Snow Leopard te installeren. Dan zal het wel verholpen zijn.

Bijdrager
    Hansi2124

Kan je überhaupt wel kopiëren vanaf een website? Desnoods plakken in een tekstdocument? Of lukt dat ook niet? Want dan zou het niet aan mail liggen, maar aan je browser waar je dan niet vandaan kan kopiëren….

Bijdrager
    314ter

Jawel hoor in het grote tekst-veld kan ik wel plakken.

Beetje van dit niveau:

Komt een man bij de dokter:
    ‘dokter als ik hier druk doet het zeer
    en hier ook,
    en hier ook,
    en hier ook.’

Zegt de dokter:
    ‘ik zie het al: gebroken vinger.’

:wink:

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.