12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    Lexis

Plaatje van TV

Ik ben op zoek naar een relatief donker plaatje, waar een deel van een TV is te zien. (tv staat een beetje schuin, een kleine hoek is te zien, toch is het duidelijk dat het een TV is) Liefst merkloos, maar dus eigenlijk een soort Teaser, alsof er een nieuwe tv is aangekondigd. En dan in hoge resolutie.
    Wie kan mij aan zo’n plaatje helpen want ik heb ondertussen heel flickr, google, en sxc.hu doorzocht.

Bijdrager
    Esquare

Doe eens wild en pak een camera. Desnoods die van de buurman.:)

Bijdrager
    Lexis

Ik heb geen mooie TV

Bijdrager
    God
    ”Esquare”

Doe eens wild en pak een camera. Desnoods die van de buurman.:)

What he said. En de tv van je buurman.

Bijdrager
    Esquare

Let op: die heeft natuurlijk ook geen mooie tv… :P

Bijdrager
    Lexis

Nee, de buurman is drugsdealer. Ik kan toch nooit zo’n PR Foto maken. het is voor een belangrijke scriptie, vandaar. Bijvoorbeeld die foto’s op Apple.com (Van de iPod touch) kan ik ook niet maken.
    Zoiets, alleen met zwarte achtergrond en een TV.

Bijdrager
    zussie

Google een plaatje, en gebruik dan je appeltje shift 4

[URL=http://imageshack.us][/URL]

:D

Bijdrager
    God
    ”JulianNeef”

Nee, de buurman is drugsdealer. Ik kan toch nooit zo’n PR Foto maken. het is voor een belangrijke scriptie, vandaar. Bijvoorbeeld die foto’s op Apple.com (Van de iPod touch) kan ik ook niet maken.

Dan doe je wat meer werk voor een belangrijke scriptie..
    Ik vind het nogal dom van je dat je om rond 10 uur ’s avonds op een Apple forum komt aanlopen met een probleem voor een belangrijke scriptie. Of anderen je maar even willen helpen.
    Waarom ben je ├╝berhaupt op een forum aan het rondhangen als je een belangrijke scriptie af te maken hebt?

Bijdrager
    sanderd777
    ”Flickr”
    ”JulianNeef”

Dan doe je wat meer werk voor een belangrijke scriptie..
    Ik vind het nogal dom van je dat je om rond 10 uur ’s avonds op een Apple forum komt aanlopen met een probleem voor een belangrijke scriptie. Of anderen je maar even willen helpen.
    Waarom ben je ├╝berhaupt op een forum aan het rondhangen als je een belangrijke scriptie af te maken hebt?

:sealed:

Bijdrager
    Lexis

Ik zeg toch niet dat het voor morgen of dinsdag is:S
    Dit is een beetje off topic allemaal.
    Ik zoek gewoon zo’n plaatje, punt.
    En als je werkelijk zo geinteresseerd bent, die scriptie is voor half oktober.

Bijdrager
    Simon90

Hatseflats:
    http://www.brotek.com.tw/~brotek/img/47-tv-isogonal.jpg

Merkloos en staat een beetje schuin.
    Croppen in PS en klaar.

Bijdrager
    Pieterr

Deze is heel mooi, en het merk is zo weggesjopt…

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.