7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    iMac-er

Plaatje van een album in iTunes?

In iTunes zie ik bij bepaalde albums een plaatje, maar bij andere weer niet. Waar komt het plaatje vandaan? Welk formaat is dat, jpeg? En waar wordt het opgeslagen?

Heb de zoek functie gebruikt, maar niets gevonden :) of misschien geen goede sleutelwoorden gebruikt :? .

Bijdrager
    julesp

In iTunes zie ik bij bepaalde albums een plaatje, maar bij andere weer niet. Waar komt het plaatje vandaan? Welk formaat is dat, jpeg?

Uit de data die bij het liedje zit. Als je een iTunes Account hebt, kan het ook van apple zelf zijn.

En waar wordt het opgeslagen?

In de map Muziek_> iTunes _> Album Artwork. Alleen daar is het een zooitje :D

Bijdrager
    iMac-er

Ik download af en toe albums via Transmission. Welk bestand bevat het plaatje dan? En kun je het niet zo slepen naar ergens, zodat het plaatje iTunes zichtbaar wordt? Of denk ik nou te simpel hierover? :?

Bijdrager
    julesp
    ”iMac-er”

Ik download af en toe albums via Transmission. Welk bestand bevat het plaatje dan? En kun je het niet zo slepen naar ergens, zodat het plaatje iTunes zichtbaar wordt? Of denk ik nou te simpel hierover? :?

Dit verschilt wat de uploader van het album heeft gekozen.
    Je kan gewoon slepen, dubbel-klik op het nummmer(of selecteer meerde) en klik rechts en dan op ”info”, onder het kopje illustratie. Daar kan je plaatjes naar toeslepen.

Bijdrager
    Nietzman
    ”iMac-er”

En kun je het niet zo slepen naar ergens, zodat het plaatje iTunes zichtbaar wordt?

http://docs.info.apple.com/article.html?path=iTunesMac/7.5/en/15298.html

Bijdrager
    iMac-er
    ”Nietzman”
    ”iMac-er”

En kun je het niet zo slepen naar ergens, zodat het plaatje iTunes zichtbaar wordt?

http://docs.info.apple.com/article.html?path=iTunesMac/7.5/en/15298.html

Mijn dank is groot.

Bijdrager
    Nielso

Niet goed gezocht er is informatie zat over te vinden. Zowel op internet als op dit forum.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.