8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Jero

Plaatje nieuw 20″ scherm?

Ik kijk nog ‘ns naar het foldertje van Mail-a-mac wat net met de post binnen komt, en naar de G5 DTP-superbundel, en het scherm ziet er wel erg gelikt uit…. Strak geborsteld alu in plexi, zonder streepjes dus.
    Is hier gefotoshopped, of zien we hier de nieuwe beeldschermen?

Niet op de mailamac website te vinden overigens, wel een plaatje op de Apple site wat er op lijkt.. Hardware>Beeldschermen>CinemaDisplay naast “FCP Express”, maar dat lijkt me een beroerde jpg. Fantaseer het iets donkerder alu (QT/Safari brushed metal) binnen het zwarte randje, en een chromen appeltje erop…

Bijdrager
    Urbin Design

Welk plaatje??? Waar!!!!! :roll:

Bijdrager
    Panthertje
    ”Urbin”

Welk plaatje??? Waar!!!!! :roll:

als deze echt komen bestel ik vanmiddag m’n G5 met zo’n scherm nog :D maar denk dat deze helaas niet zullen komen. Wel mooi gedaan trouwens

Bijdrager
    WebJ

Inderdaad Panthertje, als die schermen komen ga ik (sparen:cry: ) voor een G5 met zo’n scherm.

Bijdrager
    HSL
    ”Jero”

Ik kijk nog ‘ns naar het foldertje van Mail-a-mac wat net met de post binnen komt, en naar de G5 DTP-superbundel, en het scherm ziet er wel erg gelikt uit…. Strak geborsteld alu in plexi, zonder streepjes dus.
    Is hier gefotoshopped, of zien we hier de nieuwe beeldschermen?

kan je ff scannen?

Bijdrager
    Panthertje
    ”WebJ”

Inderdaad Panthertje, als die schermen komen ga ik (sparen:cry: ) voor een G5 met zo’n scherm.

ik heb al gespaard hij hoeft alleen nog maar uit te komen :innocent:

Bijdrager
    Pier

Het beeld wat op de mailing staat is de huidige display, en het beeld komt gewoon bij Apple vandaan:

http://www.apple.com/pr/photos/displays/03displays.html

(5e beeld van boven)

Bijdrager
    Jero

LOL, inderdaad. Ik ben blijkbaar wat kippig… Hoogste tijd om eens langs de optcien te gaan… :roll:

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.