11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Johnnie5

Plaatje bij uitgelichte video’s op nu.nl niet zichtbaar

Bij het gebruik van Safari zie ik op de website van nu.nl geen plaatje bij de uitgelichte video’s.

Iemand een idee welke instelling ik moet veranderen?

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 maand, 1 week geleden door Night. Reden: Duplicaat topic verwijderd. Eén keer op 'verzenden' drukken is voldoende
    Bijdrager
    KarelWillem

Ja, klik in je programmamap op ‘Chrome’, in plaats van ‘Safari’.

;)

Bijdrager
    Johnnie5

Dat noem ik geen oplossing.

Bijdrager
    Brombeer

Je hebt in zoverre gelijk dat het eerder een workaround is. Het zal wel door mijn adblockers komen, maar de hoofdreden dat ik eigenlijk nooit op nu.nl kom, is dat niets het daar doet. Althans niet zoals ik het wil.

Bijdrager
    KarelWillem

Johnnie5 op 3 juni 2020 om 14:18
    Dat noem ik geen oplossing.

Daarom staat er ook een ‘knipoogje’ bij.

Feit is wel dat er best regelmatig iets voorbij komt waar Safari moeite mee blijkt te hebben.

Maar, zoals Brombeer, ook al een beetje aangeeft; komt het niet door een adblocker*?

*

Ik heb er twee actief, maar zie wel alle afbeeldingen op Nu.nl (in Chrome dan uiteraard).

In Safari (zonder adblockers i.i.g.) zie ik ook alles. 

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand, 1 week geleden door KarelWillem.
    Bijdrager
    janbertwedman

Ga naar NOS.nl i.p.v. NU.nl, een wereld van verschil (journalistiek).

Bijdrager
    Montagekid

klik in je adresregel met NU.NL op de rechtermuistoets, je ziet dan oa “Instellingen voor deze website”. Klik daar op en zet materiaalblokkeringen uit en klik speel nooit automatisch af aan.

Bijdrager
    Johnnie5

<p class=”cite”>Montagekid op 3 juni 2020 om 16:04</p>
    klik in je adresregel met NU.NL op de rechtermuistoets, je ziet dan oa “Instellingen voor deze website”. Klik daar op en zet materiaalblokkeringen uit en klik speel nooit automatisch af aan.

Nee helaas

Bijdrager
    Montagekid

Mmmm dan moet het in je Safari instellingen zitten. Bij mij werkt het.

Moderator
    Night

Bij mij doet ook heel nu.nl het ‘normaal’, zelfs met adblocker aan.

1. Heb je al eens herstart?
    2. Wat voor plugins heb je in Safari actief?
    Bijdrager
    GoeieDag

KarelWillem op 3 juni 2020 om 15:08
    Feit is wel dat er best regelmatig iets voorbij komt waar Safari moeite mee blijkt te hebben. Ik heb er twee actief, maar zie wel alle afbeeldingen op Nu.nl

Daarom heb ik zelf een beetje een hekel -hoe handig ze dan ook mogen zijn- aan extensies/plug-in’s/add-on’s, of hoe die dingen ook heten.

Mensen installeren ze, vergeten ze, en op een goed moment doet ‘iets’ het niet meer. Of bij een software-update gaat het in een keer fout. En dan heeft de browser het gedaan.

Nou is Safari idd van zichzelf ook wel streng, lees veilig. Maar dat is voor mensen als KW geen enkele issue, die zou de duivel en zijn ouwe moer nog aan Google verkopen.😜

De boodschap is dus: check of een andere browser wel goed werkt, en het geen probleem van je instellingen is bv, en zo ja, check dan de extensies in Safari door ze allemaal een uit te zetten (en Safari dan te herstarten).

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.