13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    Vrolijk

Pixelmator Release

Het pakket is ook significant goedkoper dan Photoshop (al zijn de mogelijkheden uiteraard wel minder). Het is denk ik een pakket welk een gat in de markt goed opvult. Want nu hebben veel mensen een illegale Photoshop omdat die te duur is voor wat ze er maar mee doen. (non-professioneel)

Enfin, see it for yourself.

Je kan er dus even met spelen:
    http://www.pixelmator.com/

Bijdrager
    mollie319

ik denk dat dit een concurent is van Photoshop Elements.
    Dat is de kleine broer van Adobe Photoshop, welke je voor +/- 79 euro koopt.
    Hoeft ook niemand illegaal Photoshop te gebruiken;-)

Alhoewel ik pixelmator toch wel een heel stuk mooier vind dan Photoshop Elements.
    en voor $ 59 (= ongeveer 42 euro) is het een super pakket, voor een zeer aantrekkelijke prijs

Groeten,

Marcel

Bijdrager
    HenkG

Hallo,
    Waar is Photoshop elements gebleven, komt hier geen Intel versie van?

mvg HG

Moderator
    unSOUND

De Mac versie van Elements ligt helaas al een tijdje op zijn gat… Hopelijk doet Adobe er wat aan, want Pixelmator mist helaas toch nog wel het een en ander.

Bijdrager
    mollie319

hier zeggen ze dat Photoshop Elements 6 begin 2008 komt

http://www.mactechnews.de/index.php?id=17851

is ook meteen een intel versie…..

Groeten,

Marcel

Moderator
    unSOUND

Zou mooi zijn… Photoshop is 1 van de laatste programma’s die ik niet legaal heb. De huidige Elements is te oud en te beperkt, Pixelmator is eveneens te beperkt, hopelijk gooit Adobe alles in de strijd met Elements 6.

Bijdrager
    B-Mac

Nog geen 45 euro is echt een koopje voor een programma als dit…

Nu heb ik een nieuwe iMac met 3 gb geheugen en een heel snelle processor dus ik speel wellicht vals maar de opstartsnelheid van dit programma is belachelijk! Hij staat vrijwel net zo snel als Teksteditor of Rekenmachine. Klik en boem. Daar kan Photoshop nog wel een puntje aan zuigen.

Afgezien van een aantal ontbrekende functies in dit programma denk ik dat hier een heel keurig 1.0-product ligt dat qua prijs-kwaliteitsverhouding niet in verhouding ligt. Verre daarvan zelfs.

Ik wacht nog even een paar updates af (ik werk namelijk graag met RAW-beelden) maar zal, daar wat meer functies toegevoegd zullen worden aan dit product, het zeker aanschaffen.

Bijdrager
    n8n

Ik wam dit tegen toen het aangekondigd maar niet verkrijgbaar was en raakte de link kwijt, ben blij dat k zo op de hoogte ben gehouden en belangrijker de app terug gevonden te hebben:) k ga er even naar kijken en zien of het wat is.

Moderator
    unSOUND
    Bijdrager
    Nietzman

Ik weet nog niet wat ik er van moet denken. Het is imo weer een van die programma’s die compleet doorgeslagen is in z’n interface, net als Disco. Ik vind het maar een lelijk ding. Van elk venster een HUD maken helpt het hele HUDconcept om zeep.

Bijdrager
    macmickey2
    ”B-Mac”

Nu heb ik een nieuwe iMac met 3 gb geheugen en een heel snelle processor dus ik speel wellicht vals maar de opstartsnelheid van dit programma is belachelijk! Hij staat vrijwel net zo snel als Teksteditor of Rekenmachine. Klik en boem. Daar kan Photoshop nog wel een puntje aan zuigen.

Pixelmator 71,nog wat MB en PhotoShop 216, nog wat…ja da’s vals spelen zou ik zeggen.:P Pixelmator is een aardige applicatie inderdaad vergelijkbaar met Elements. Nadeel? RGB en niet CMYK. Maar voor de amatuer die iPhoto ontgroeid is een prima alternatief. leercurve ligt ook wat lager dan die van PhotoShop maar da’s logisch…

Bijdrager
    Nick Nack

Wat een heerlijk simpel werkend programmaatje!

Het start op in 1 seconde, ziet er grafisch leuk uit, heeft grappige features qua interface en heeft alle basisfuncties van Photoshop!

Heerlijk als je even gauw een simpele handeling uit moet voeren!

Bijdrager
    Brims

Zijn er inmiddels al mensen die wel verslingerd zijn geraakt aan Pixelmator?

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.