6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Apple Focus

Pixel uitval?

Goedenavond,

Ik was een filmpje aan het kijken op mijn iPhone 5 (een maan oud ik had al een keer problemen met de hardware maar heb nu een nieuwe gekregen, deze dus) toen ik plots links onder mijn scherm zwarte puntjes zag. Je kan het niet zien op een screen shot. Maar zit er nu vuil tussen of zijn er echt pixels uitgevallen?

Ps mijn iPhone komt nooit in aanmerking met stof want ik zit op het middelbaar onderwijs en hij zit vrijwel altijd in mijn broekzak (behalve bij gebruik)

Trouwen de puntjes zijn echt zwart en zeer klein. Dus hij lijkt me geen stof.

Bijdrager
    Martijn_26

Balen! Ik zou eerst een harde reset proberen zoals hier. Als dat niet helpt, toch maar de Apple Klantenservice bellen…

Bijdrager
    Chorro
    sionschlicher op 11 juni 2013

Ps mijn iPhone komt nooit in aanmerking met stof want ik zit op het middelbaar onderwijs en hij zit vrijwel altijd in mijn broekzak (behalve bij gebruik)

Nergens zit zoveel stof als in m’n broekzakken. Eens in de zoveel tijd kan ik hele pluizen uit m’n iPhone vissen.

Maar in dit geval lijkt het mij de pixels waar het niet helemaal goed mee gaat.

Bijdrager
    Apple Focus

@martijn

Ik heb mijn iPhone een harde reset gegeven maar jammer genoeg werkt het niet ik neem gelijk contact op met de klanten service.

Bedankt voor de reacties

Bijdrager
    Martijn_26

Succes ermee! @sionschlicher

Bijdrager
    Apple Focus

Thx:)

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.