5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    servir frais

Pitstop professional problemen

Deze morgen heel wat problemen had met pitstop en acrobat.
    Ik heb besloten om dan maar alles van mn systeem te gooien en opnieuw te installeren.
    Alle voorkeuren weg,… en dan herinstallatie…

Acrobat 5 draait nu terug maar wanneer ik mn voorkeuren wil bekijken toont acrobat een leeg grijs venster.
    Nog raarder is pitstop, wanneer ik mn profielen inlaad geeft deze volgende foutmelding : hij geeft aan dat de profielen met een nieuwere versie zijn aangemaakt…. nochtans gebruikte ik deze vroeger ook..??

Een pagina bijsnijden levert bij mij een crash op, hij toont het venster maar half en dan mag ik heropstarten.

Wie weet wat de oorzaak hiervan zou kunnen zijn.

Oja onlangs had ik al mn fonts uit systeem 9 verwijderd, de systeemlettertypes, zou dit hiermee te maken kunnen hebben?

hopelijk weten jullie raad want na 5a6x alles herinstalleren ben ik ten einde raad…

servir frais

Bijdrager
    servir frais

heb net acrobat reader geopend en wanneer ik ook die voorkeuren wil bekijken net hetzelfde grijze venster..?

Bijdrager
    SvS

PR-ram zappen?

Schijf EHBO?

Norton of andere disc doctors?

Bijdrager
    servir frais

Niks hielp ik heb dan maar mn backup genomen en de systeemmap, extensies en voorkeuren gekopieerd ….. en nu werkt alles terug..oef!

Bijdrager
    was frans

ik heb ook problemen gehad met pitstop pro, als ik klikte op een bepaald gereedschap (eentje van pitstop) dan crashte de boel ook, na het halen van de laatste update op de site werkt alles weer prima.

Ik denk dat je geholpen bent met het updaten, bij mij ging het om versie 5.02 en de update was 5.04

sccs,

frans

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.