5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    MacMike1970

pioneer CD-IB100 ipod adaptor

Ben sinds een paar dagen in het bezit van de CD-IB100 ipod adaptor van Pioneer en ben er zeer ontevreden mee! De bediening via het touchscreen van mijn AVIC-X1R ook van Pioneer is lastig. Zo makkelijk en snel als de ipod te bedienen is zo langzaam gaat het via deze ipod adaptor. Heeft iemand hier ervaring mee, doe ik soms iets niet goed?

Bijdrager
    pako

Ik heb de Pioneer DEH 7700 die AAC-compatible is en moet zeggen dat het navigeren door AAC-cdtjes me erg meeviel -ondanks dat het ‘natuurlijk’ niet zo makkelijk navigeert als op je iPod.
    De adapter heb ik in bestelling, maar twijfel inmiddels een beetje of ik er wel een nodig heb. Een paar cdtjes branden is ook geen probleem…

Bijdrager
    macpro

Dat is ook toevallig! Ik heb zojuist een review over de adapter op de voorpagina geplaatst.
    De bediening is inderdaad het zwakke punt van deze adapter en dat is jammer.

Ik zal een link naar dit topic aan het artikel toevoegen.

Bijdrager
    MacMike1970

Ik was het zo zat dat ik de adaptor eruit heb gehaald!! Ik hen een tegoedbon gekregen en mijn Ipod via de aux ingang aangesloten zodat ik weer gewoon mijn ipod zelf kan bedienen. :)

Bijdrager
    Zwarter

en mijn Ipod via de aux ingang aangesloten

Hoe heb je dan gedaan? Met een Y-kabeltje headphone jacket uit iPod met RCA aansluiting op de aux ingang? Ben benieuwd wat je oplossing is.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.