30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 32)
  • Q:

Bijdrager
    Moode

Pinkpop 2007

Men is weer bezig met de line-up van de nieuwe editie van Pinkpop. Namen als Lostprophets en Iggy Pop worden er genoemd, maar wat voor mij interessant is, is dat The Smashing Pumpkins zichzelf zouden hebben aangeboden. Jan Smeets zou met ze in gesprek zijn.

”pinkpop.punt.nl”

Jan Smeets op radio 3fm

| 06 Januari 2007 | 12:43:18

Vanmorgen was Jan Smeets te horen op 3FM en hij bevestigde de komst van Lostprophets en indirect ook Iggy Pop voor Pinkpop 2007. Smashing Pumpkins hebben zich zelf aangeboden en daar gaan ze mee in gesprek. Pearl Jam was in principe rond, maar is afgeblazen door Pearl Jam.

http://pinkpop.punt.nl

Als de Pumpkins inderdaad komen, en niet ergens anders in Nederland, wordt het een serieuze overweging om te gaan.

Bijdrager
    danielpunt

Erg jammer van Pearl Jam. Als alle 2 de vrouwen nou vroeg bevallen komen ze misschien toch wel. *kruist vingers.

Vorig jaar ben ik alleen op de zondag geweest (voor Tool 8)) maar het was toch erg gezellig. Of ik dit jaar het hele weekend ga hangt van de lineup en mijn vriendengroep af.

Bijdrager
    Moode

Ik ben zlef nooit naar een festival geweest, maar ik wil graag mijn favoriete band eens live zien. Pearl Jam is ook wel goed (heb er te weinig van om echt te oordelen).

Bijdrager
    Larsenal

Ik hoop/vermoedt:

The Killers
    Razorlight
    Muse
    Jan Smit
    a balladeer
    The Fratellis
    Evanescence
    Boris (ex-Idol)
    Van Velzen
    Oasis
    Magic Numbers
    Radiohead
    Snow Patrol

Bijdrager
    trabant
    ”Larsenal”

Ik hoop/vermoedt:
    Jan Smit

Hmm, dan ga ik eens kijken of er nog een vergunning voor een tomatenstalletje te pachten is…

Bijdrager
    Freek.

Ga ik er naast staan met rotte eieren. Zijn wij ook weer eens op PinkPop trabbie…:D

Bijdrager
    Proof of Youth

Voeg daar maar Bloc Party aan toe:D

Die hebben ook een nieuw album te promoten

Bijdrager
    JamesButter

Vergeet Lowlands niet :sealed:

[size=9:428835956b]The Fratellis en Bloc Party zie ik daar eerder verschijnen dan op Pinkpop. Al stond Bloc Party afgelopen Lowlands ook op t podium..[/size:428835956b]

Bijdrager
    danielpunt
    ”Moode”

Ik ben zlef nooit naar een festival geweest, maar ik wil graag mijn favoriete band eens live zien. Pearl Jam is ook wel goed (heb er te weinig van om echt te oordelen).

Ik ben wel eens naar een festival geweest, een stuk of 7.

Maar dit jaar wil ik ook weer naar iets anders. Fields of Rock bijvoorbeeld is dit jaar een weekend en Dour lijkt me ook wel kick. Maar Graspop ook.

Zo veel keuze, zo weinig tijd!

Bijdrager
    Moode

Anders maken we samen een lijstje met onze favorieten en dan mailen we het even naar Jan Smeets.:D

En ja, ik denk dat ik eerder naar Lowlands zou gaan (dichterbij ook), maarja, ik moet eens de Smashing Pumpkins gezien hebben en als die zo nodig naar Pinkpop moeten…

Anoniem

Ik ga wel naar pinkpop denk ik, vorig jaar niet geweest.
    En naar lowlands ga ik gewoon ook:D

Bijdrager
    danielpunt

Je kan/kon op Pinkpop.nl jou top 3 insturen.

Die van mij

1. Pearl Jam
    2. Floggin Molly
    3. Air

Wat ik alleen jammer vind van Pinkpop is dat het programma om 00.00/00.30 al is afgelopen.
    En Lowlands ga ik sowieso wel, ongeacht wie er komt.

Bijdrager
    JamesButter

Ik skip Lowlands denk ik dit jaar en ga richting België voor Pukkelpop. Als dat er weer is en de bands me bevallen:)

Bijdrager
    Moode

Bijdrager
    Robert de Groot

Voor Flogging Molly fans, misschien leuk om een linkje naar mijn band achter te laten:

myspace:
    http://www.myspace.com/finneganslads

mainpage:
    http://www.finneganslads.nl/

Bijdrager
    Moode
    ”reddrummaster”

Voor Flogging Molly fans, misschien leuk om een linkje naar mijn band achter te laten:

myspace:
    http://www.myspace.com/finneganslads

mainpage:
    http://www.finneganslads.nl/%5B/quote:39948c7c95%5D

Gaan we dit topic nou gebruiken om reclame te maken???:D

Maar even serieus: lijkt jullie muziek erop dan ofzo? (Ken het zelf verder niet.)

EDIT: Quote toegevoegd wegens nieuwe pagina.

Bijdrager
    Robert de Groot

Dit topic ging toch al over reclame maken voor Pinkpop?:lol:

Onze muziek is typische Irish folk in een punk-jasje. Inspiratie komt dan ook van Flogging Molly, Dropkick Murphies, The Pogues, The Dubliners, The Clash and so on.

Bijdrager
    danielpunt

Tof reddrummaster, als ik thuis ben zal ik eens luisteren.

Ik ben net gebeld dat ik ook mee moet :lol: dus ik denk dat ik ook wel ga. Dit is de lineup tot nu toe:

the Fratellis
    Iggy & The Stooges
    the Kooks
    Korn
    Linkin Park
    Lostprophets
    Muse
    the Smashing Pumpkins
    Snow Patrol

Korn is erg tof, bijna jeugdsentiment voor mij. ben ook benieuwd naar hun unplugged album die volgende week uitkomt.

Bijdrager
    Moode

Bijdrager
    GIJay
    ”JamesButter”

Ik skip Lowlands denk ik dit jaar en ga richting België voor Pukkelpop. Als dat er weer is en de bands me bevallen:)

Ja, als je van elk jaar dezelfde kutbands en kutartiesten houdt… dan zit je op pukkelpop zeker op je plaats! Stelling die algemeen geldt voor belgie…

Bijdrager
    jeroentje

is het ook al bekend met welke bezetting de Pumpkins komen??

is darcy er niet bij vind ik het niet dat het dan de Pumpkins zijn :lol:

Bijdrager
    Moode

Nee, voorzover ik heb gelezen zijn James noch D’Arcy bevestigd. Je laatste nieuws kun je overigens op de MySpace pagina bijhouden. Ik geloof in ieder geval dat ik met pinksteren in Landgraaf ben.:D

Bijdrager
    danielpunt

De lineup volgens Graz:

Maandag 28 mei:
    – Smashing Pumpkins
    – Linkin Park
    – Arctic Monkeys
    – Scissor Sisters
    – Wolfmother
    – The Fratellis
    – Evanescence
    – Dave Matthews Band
    – Korn
    – Stone Sour
    – 30 Seconds To Mars
    – The Kooks
    – The Magic Numbers
    – Macy Gray
    – Maria Mena

Zondag 27 mei:
    – Muse
    – Snow Patrol
    – Iggy & the Stooges
    – Razorlight
    – Gabriel Rios
    – Lostprophets
    – Ilse Delange
    – Gogol Bordello
    – Ozark Henry
    – Amy Winehouse
    – Maximo Park
    – Paolo Nutini
    – Goose

Zaterdag 26 mei:
    – Marilyn Manson
    – Within Temptation
    – Juliette & The Licks
    – Wir Sind Helden
    – Good Charlotte
    – C-mon & Kypski
    – Stevie Ann
    – Viberider

Bijdrager
    Martins

leuk

Bijdrager
    Lwbnjio

Vandaag perspresentatie! k ben benieuwd waar ze allemaal mee komen :)

Bijdrager
    danielpunt

Ik heb er zin in!
    Hopen dat het weer beter is in Landgraaf dan hier in Vlaardingen.

Bijdrager
    magic-with-mac

Volgens de weersvoorspellingen zijn er dit weekend wat buien, maar ik hoop dat alleen geldt voor De Bilt.
    Nog maar vier nachtjes slapen!:lol:

Bijdrager
    trabant

Als veertienjarig broekie zag ik hoe Elvis Costello ons als een Mozes door een hagelbui heen leidde. Uit solidariteit met het publiek rolde hij zich in dat roze pak over het zeiknat geregende podium. Dat was in 1979. De beruchte sintelbaan was toen voor het eerst vervangen door gras.
    Baarlo, 1987, was pas echt een kleumfestijn. Koud nat vochtig. En we hebben toch lol gehad. Met een Eend heengereden, en in de file het dak open, ik met m’n gitaar eruit en een maat hield later een paraplu boven me. Gekkenhuis achteraf.

MwM, Daniel en al die anderen die nu in Landgraaf lopen te kleumen: Als de kou weer uit jullie botten is getrokken, kun je de rest van je leven wel zeggen dat je erbij was geweest.
    Mocht er bij Pinkpop 2030 een buitje vallen, dan heb je altijd nog de herinnering aan 2007 achter de hand. En dat is ook wat waard. :barbu:

Bijdrager
    magic-with-mac

Ben inmiddels weer terug. Het was echt super!:D:D
    De regen viel heel erg mee. De enige echte harde regenbui was ’s avonds op zaterdag tijdens Marilyn Manson, maar die is sowieso deprimerend. Voor de rest alleen ’s ochtends wat miezerbuitjes.
    Het beste optreden vond ik dat van The Stooges. Iggy is echt geweldig op het podium, jammer dat ik zelf niet op het podium heb kunnen klimmen.
    Muse gaf ook een hele mooie show weg. Maar persoonlijk ben ik niet zo’n fan van hun muziek, dus voor mij bleef het een beetje bij lichtjes kijken.
    Grootste verassing; Maria Mena. Een heel mooi, “lief” concert. En naderhand ook nog een handtekening weten te bemachtigen.
    Pinkpop 2007 is zeer geslaagd:)

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 32)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.