29 berichten aan het bekijken - 1 tot 29 (van in totaal 29)
  • Q:
    Bijdrager
    Melle

Pink Floyd + iTunes 8 visualisaties – FANTASTISCH

Zet je in een lekkere zetel.
    Verduister de kamer.

Leg bijvoorbeeld het titelnummer van de cd Atom Heart Mother op. (1ste nummer)
    even appelte+t en..

GENIET een goeie 20 minuten.

Het is er echt over: het is alsof die visualisator gemaakt is voor dat nummer.

PS: ik ben zeker dat vele andere nummers van Pink Floyd ook schitterende resultaten geven…
    PS: of ander dergelijke muziek natuurlijk (Nick Drake en Porcupine Tree om er snel twee te noemen)

Bijdrager
    Meneer Guggenheimer

werkt ook erg fijn met

klik

:P

Bijdrager
    mooirood
    ”Melle”

even appelte+t en..

en :apple: – F daarna natuurlijk!

Bijdrager
    KarelWillem
    ”Meneer

werkt ook erg fijn met
    klik

Hahahahaha. Enig hoogtepunt was de iMac op het podium.

Bijdrager
    Melle

Ik heb de iMac nooit gehaald.
    Na 20tal seconden spijt dat ik geklikt had.

:-)

Twas een grapje.
    Ik dacht echt: dat gaat een zot nummer zijn…

niet dus

Bijdrager
    VeRCEttY
    ”Meneer

werkt ook erg fijn met

klik

HAHAHA! briljant

Bijdrager
    Hansi2124
    ”Meneer

werkt ook erg fijn met

klik

Pffffffff. Wat een rotgeluid komt er ineens uit mijn MBP!
    Had je ons niet eerst kunnen waarschuwen?:evil:

:wink:

Edit: ze kregen ook nog 6 punten hiervoor. Van de familie zeker hahahahaha

Bijdrager
    iJeroen
    ”Meneer

werkt ook erg fijn met

klik

God… dit zijn momenten dat ik trots ben op mijn zangkunsten… :wink:

Bijdrager
    Raridder
    ”Melle”

Zet je in een lekkere zetel.
    Verduister de kamer.

Leg bijvoorbeeld het titelnummer van de cd Atom Heart Mother op. (1ste nummer)
    even appelte+t en..

GENIET een goeie 20 minuten.

Het is er echt over: het is alsof die visualisator gemaakt is voor dat nummer.

PS: ik ben zeker dat vele andere nummers van Pink Floyd ook schitterende resultaten geven…
    PS: of ander dergelijke muziek natuurlijk (Nick Drake en Porcupine Tree om er snel twee te noemen)

Welke visualiser is het precies?

GEVONDEN.

Echt heel erg mooi.

Bijdrager
    tommy666

Ook met Stairway to Heaven (zowel in de versie van Pink Floyd & Led Zeppelin als in de versie van enkel Led Zeppelin) is een genot om naar te kijken….:D

Bijdrager
    1984

In de periode dat die muziek uitkwam zat iedereen uren te kijken naar vloeistofdia’s:o

Bijdrager
    iJeroen
    ”1984″

In de periode dat die muziek uitkwam zat iedereen uren te kijken naar vloeistofdia’s:o

Haha, hoe verzin je het :P

Bijdrager
    1984
    ”iJeroen”

[Haha, hoe verzin je het :P

mijn generatie :beret:

Bijdrager
    iJeroen

De tijd gaat snel… tegenwoordig videochatten we met iemand aan de andere kant van de wereld, lossen we onze problemen op via het internet en kunnen we alle High Defenition TV-programma’s met 1 knop opnemen om een andere keer op ons anderhalvemeter plasmascherm te bekijken. En vroeger zaten we te kijken naar vloeistofdia’s en The Who. :P

Bijdrager
    Raridder

Die goeie ouwe tijd.

Bijdrager
    Bolle1961

met iTunes kan ik kiezen uit
    iTunes visualiatie en
    klassieke iTunes visualisatie
    alleen de laatste werkt bij mij , bij de 1e blijft het beeld zwart. komt dit doordat ik een iMac G3 400 heb? of duurt het erg lang voordat die visualisatie start?

Bijdrager
    Bolle1961
    ”iJeroen”

En vroeger zaten we te kijken naar vloeistofdia’s en The Who. :P

je vergeet Iron Buttrerfly en Tangerine Dream:)

Bijdrager
    iJeroen

Oja… :P

Bijdrager
    k-the-ripper

Is inderdaad echt mooi…..
    Net even geprobeerd met de live uitvoering Run Like Hell van Pink Floyd , ga morgen wel even verder anders worden de buren niet blij:)

Bijdrager
    Melle

Het is verslavend naar dat schermpje kijken.
    Ik ben daardoor terug in een Pink Floyd en dergelijke meer periodeken geraakt…
    Dedju die albums zijn toch echt wel goed.

Dat van die vloeistofdia’s -> eigenlijk verandert er dan toch niet veel.
    Allemaal wat digitaler, maar echte veranderingen…
    Mensen blijven werkende miertjes die af en toe hun zorgen opzij zetten door bijvoorbeeld naar goede muziek te luisteren.

Alle goed.
    nen goeie zondag allemaal.
    En geniet van het weertje!

Bijdrager
    vortex

volgens mij heb je net een lsd pil genomen :wink:

Bijdrager
    vortex

btw ik heb hetzelfde voor met Trypt een oud ambient nummer van Floatpoint, lijkt er ook voor gemaakt.

Bijdrager
    tommy666
    ”Bolle1961″

iTunes visualiatie en
    alleen de laatste werkt bij mij , bij de 1e blijft het beeld zwart. komt dit doordat ik een iMac G3 400 heb? of duurt het erg lang voordat die visualisatie start?

Ik weet niet of het ondertussen al opgelost is,maar volgens mij is je processor (en eigenlijk een heel deel van je config) gewoon te traag/ te zwak voor deze visualisatie. Deze wordt denk ik met Core Animation gemaakt en dat vereist net wat meer van je hardware dan de jouwe aankan;-)

Bijdrager
    Bolle1961
    ”tommy666″
    ”Bolle1961″

iTunes visualiatie en

Ik weet niet of het ondertussen al opgelost is,maar volgens mij is je processor (en eigenlijk een heel deel van je config) gewoon te traag/ te zwak voor deze visualisatie. Deze wordt denk ik met Core Animation gemaakt en dat vereist net wat meer van je hardware dan de jouwe aankan;-)

dat zou het best kunnen zijn, de G3 draait op 400Mhz en de grafische kaart die er inzit is ook niet 1 van de sterkste

Bijdrager
    tommy666

400 MHz… dan ga je wss ook geen Leopard hebben,en laat nét daar Core Animation inzitten. Ik vrees er dus sterk voor dat je deze gaat kunnen gebruiken,maar misschien vind je de oude magnetospehere wel ergens via de bekende weg?

Bijdrager
    Bolle1961

ik gebruik hem hoofdzakelijk voor TomTom home en Palmdesktop, en sinds een paar maanden voor mijn iPod Nano. het enige waar geen goede vervangers onder Linux voor zijn:)

Bijdrager
    tommy666

Als dat het enige is heeft een upgradenatuurlijk geen zin,tenzij je ergens echt goedkoop aan een G4’tje kan geraken dat Leopard wel trekt. Maar om dat nu alleen voor die visualisatie te doen….. nouja.

Bijdrager
    Bolle1961

nope was ik ook niet van plan, maar ik vroeg me af wat de verschillen waren tussen die 2 effecten, vooral omdat die ene bniet werkte

Bijdrager
    tommy666

Core Animation (e rechtstreeks dus ook leopard), daar zit hem het verschil.

29 berichten aan het bekijken - 1 tot 29 (van in totaal 29)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.