7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Henriboersema

Ping/ netwerk programma

Ik zoek mij suf naar een programma waarmee ik mijn internet verbinding (uptime) kan monitoren. Al weken lang valt in onze straat de internetverbinding weg van Ziggo? Om te kunnen zien wat er gebeurd ben ik op zoek naar een programma die ik kan instellen zodat ie om de 5a10 minuten een ping stuurt naar een website m op die manier te controleren of mijn internet verbinding nog leeft. Belangrijk is wel dat ik de uitslag in een rapportage bestand weg wil schrijven. Misschien kan dat ook met het ping commando maar ik kom er niet uit laat staan dat ik een programma kan vinden die aan aan mijn wensen voldoet.
    Heeft iemand nog een idee

Moderator
    unSOUND

Netwerkhulpprogramma wat in de map met hulpprogramma’s staat ?

Bijdrager
    Henriboersema

Helaas, dat kan ik niet exporteren

Bijdrager
    Henriboersema

Sorry, netwerkhulpprogramma is wel te exporteren maar het is niet terug te zien wanneer er een netwerkstoring is te zien.let wel, ik wil ziggo kunnen aantonen wanneer zij een storing hebben gehad. Andersom zou wenselijk zijn maar helaas

Bijdrager
    Bianco

Als je een router hebt, heeft deze toch over het algemeen een foutenlogboek?
    Hierin is de uptime te zien, en de meesten kun je exporteren of met knippen en plakken kopieren?

Bijdrager
    Henriboersema

klopt, heeft mijn timecapsule ook alleen houd deze het niet van een week opgeslagen

Bijdrager
    bouncer

Is dit wellicht iets voor je?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.