10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Werner K.

Ping en iPhone

Ik krijg net een mail van Apple dat een vriend van mij mij toe wil voegen op ping.
    Hoe doe ik dat op m’n iPhone?
    Ik zie geen link in de mail en via ping in de iTunes store app zie ik ook niets.

Inactief
    Anoniem

Even wachten op het nieuwe iOS, komt over een weekje uit voor de iPhone. Tot die tijd ben je volgens mij gebonden aan iTunes op de computer.

Bijdrager
    BasiX

Gewoon via de iTunes app je vriend opzoeken en toevoegen als vriend kan natuurlijk ook…

Geblokkeerd
    Anoniem
    Maikelw op 02 september 2010

Even wachten op het nieuwe iOS, komt over een weekje uit voor de iPhone. Tot die tijd ben je volgens mij gebonden aan iTunes op de computer.

Inderdaad, je zult even moeten wachten.
    Maar je kan hem toch opzoeken in iTunes 10, of heb je die nog niet gedownload?;)

Bijdrager
    BasiX

Ping is gewoon al beschikbaar op de iPhone hoor… Daar hoef je niet voor te wachten tot het nieuwe OS. Ik heb er ook al gebruik van gemaakt.

Geblokkeerd
    Anoniem
    BasiX op 02 september 2010

Ping is gewoon al beschikbaar op de iPhone hoor… Daar hoef je niet voor te wachten tot het nieuwe OS. Ik heb er ook al gebruik van gemaakt.

Ja?:eek:
    Ik heb hem namelijk nog niet geupdated.

Bijdrager
    BasiX

Je hoeft ook niets te updaten. Het zal automatisch worden toegevoegd in de iTunes app. Kijk maar eens onder het “Meer”-knopje.

Bijdrager
    Werner K.

Op m’n Mac staat iTunes 10 en ik ben aangemeld bij ping.
    Maar omdat ik nu niet thuis ben wil ik hem toevoegen via m’n iPhone.
    Ik zal nog eens kijken of ik hem met zoeken kan vinden.

Bedankt alvast!

Inactief
    Anoniem
    BasiX op 02 september 2010

Excuus, dan had ik het verkeerd begrepen:)

Bijdrager
    datillsta

Werner K, Ik wil met je pingen!

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.