3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    WhiteElephant

Pincode invoeren bij update naar iOS5, telefoon loopt vast

Hallo allemaal,

ik ben mijn iPhone 4 aan het updaten naar iOS5 en ik krijg een melding op mijn telefoon dat er een simlock actief is. Ik moet volgens de melding een geldige simkaart zonder pincode in de iPhone schuiven om de telefoon te activeren.

Nu wil het geval dat ik al een aantal maanden gewoon deze iPhone gebruik met een simkaart waar een pincode op staat. Wat moet ik nu doen om de telefoon te unlocken? Ik kan ook ontgrendelen, daarvoor zijn drie pogingen mogelijk, daarna houdt het op. Uiteraard heb ik al mijn eigen pincode geprobeerd en eenmaal de code 0000. Nog één poging blijft over. Wat moet ik doen, om de telefoon gewoon aan te krijgen, zonder dat deze is geblokkeerd?

Bijdrager
    Ravaso

Het gaat om de pincode van de simkaart van je telefoon provider..
    Deze pincode staat op het kaartje wat je bij je simkaart hebt gehad.. mits je deze niet veranderd hebt.

Bijdrager
    WhiteElephant

Even gechecked of ik wel de juiste pincode had, was niet zo. Nu de juiste ingevoerd en zowaar, de telefoon werkt weer.Op dit moment is iTunes de reservekopie aan het terugzetten. Of iOS5 dan ook wordt geïnstalleerd, geen idee?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.