30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 30)
  • Q:
    Bijdrager
    Mitchell

Pimp My iPod

Dit ziet er wel erg mooi uit

http://www.colorwarepc.com/products/default.aspx

je kan er alles laten kleuren je iPods tot je Macmini en je Del laptoppie
    In welke kleur zou jij hem nemen?

Bijdrager
    Nikita

Colorware is allang bekend hoor… :sealed:

Bijdrager
    DK master

Eh ja idd was wel bekend:)

Moderator
    unSOUND

Bedelen om slotjes is nog irritanter dan dubbele topics… :sealed:

Bijdrager
    DK master

Ja? wist ik niet, ik zal mijn post wel ff bewerken ofso :innocent:

Bijdrager
    Yaris

Altijd eerst de zoekfunctie gebruiken, Mitchell.

Bijdrager
    TandMac

Trek het je niet aan,
    zonder deze dubbele post was ik er wrschnlk nooit 8r grkomen! 8)

Bijdrager
    Nikita
    ”TandMac”

wrschnlk nooit 8r grkomen!

Oh alsjeblieft zeg :P

(en als je spelling oprecht zo is: :roll: )

Bijdrager
    AardApple

Bedelen om slotjes is nog irritanter dan dubbele topics

Doe is gezellig, elke keer als ik jou post lees wordt ik depressief :?

Moderator
    unSOUND

Als ik jouw spelling lees word ik ook depressief…

Bijdrager
    Xcode
    ”Mitchell”

Dit ziet er wel erg mooi uit

http://www.colorwarepc.com/products/default.aspx

je kan er alles laten kleuren je iPods tot je Macmini en je Del laptoppie
    In welke kleur zou jij hem nemen?

Stop toch met het posten van dubbele topics! :grrr: :nietblij:

Hehe, maar colorware blijft wel leuk…:wink:

Bijdrager
    AardApple

Maar dat was je al dus dat maakt niet uit :roll:

Bijdrager
    Xcode

Dit topic gaat over colorware… Het lijkt mij dus redelijk dat we daar weer over verder praten, ondanks dat er al meerdere topics over dit onderwerp bestaan.

Bijdrager
    AardApple

Dit topic gaat over colorware… Het lijkt mij dus redelijk dat we daar weer over verder praten, ondanks dat er al meerdere topics over dit onderwerp bestaan

Kun je dit ook laten doen, bijvoorbeeld als je al een ipod hebt?

Bijdrager
    Xcode

Ja dat kan, je moet hier even kijken.

Bijdrager
    AardApple

Note: Our coloring services are not available for international orders.

Dus… is er ook zo’n service in nederland? En is die er ook voor de shuffle? Anders voor de ipod mini is ook goed want die heb ik ook maar gebruik ik iets minder. :P Anders ga ik zelf nog even zoeken :wink:

Bijdrager
    Xcode

Hé, dat had ik nog niet gezien.
    Ik ben zeer benieuwd naar wat je vind…

Bijdrager
    jay.eye.em

AardApple: Ik zou maar eens nadenken over wat je zegt tegen unSOUND. Hij ruimt wel al je shit achter je opgeblazen ego kop op, dus een beetje respect is wel op z’n plaats.

”Yaris”

5 berichtjes? Nieuw komer misschien? Het zou je goed doen om eerst uit te leggen wat goed is, in plaats van hem af te kraken over wat ‘ie fout doet:wink:

Bijdrager
    Xcode

Met alle respect voor unSOUND, maar dit is een topic die nog niet op slot zit.
    Daarom verwacht ik van de andere forumleden dat ze zich gewoon aanpassen aan de keuze van de moderators, dus we gaan gewoon door met waar dit topic voor bedoelt is.

Bijdrager
    Mitchell

Dus… welke kleur(en) zou jij nemen, en op welke iPod?

Moderator
    unSOUND
    ”Mac

Met alle respect voor unSOUND, maar dit is een topic die nog niet op slot zit.
    Daarom verwacht ik van de andere forumleden dat ze zich gewoon aanpassen aan de keuze van de moderators.

Dit is geen keuze van de moderators… Er zijn immers geen moderators meer.

Dus wordt er verwacht dat de gebruikers elkaar wijzen op bestaande topics, en de boel ZELF een beetje ordelijk houden door niet meerdere topics te openen over hetzelfde onderwerp. Moraal is dat je niet alleen maar netjes hoeft te zijn als een moderator dat van je eist… je kunt zelf ook een beetje moeite doen voor je een topic start.

Dus kies er maar eentje uit:

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=57254
    http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=69775
    http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=69484

Bijdrager
    AardApple

Begrijp me niet verkeerd, ik ben blij dat unsound er is. Anders zou het echt te rommilig worden. Unsound geeft ook goed advies. Maar als ik dan weer iemand zie die blij is dat hij iets heeft gevonden. Dat wil hij even delen met ons. In dit geval colorwave. Dan vraag ik me af of zo’n reacie daar op nou echt nodig is. Maar goed, dat zal aan mij liggen. :? Dat wil niet zeggen dat ik geen respect voor Unsound heb. Maar ik vind zijn reacties van tijd tot tijd wat brommerig.

Moderator
    unSOUND

Punt is dat ALS je iets wilt melden, je eerste actie niet gelijk de “nieuw topic” knop moet zijn… Kijk eerst even of er nog niet een topic bestaat… bestaat dat wel, ga dan gewoon daar heen en vertel hoe blij je bent… dat is alles wat men vraagt, klaar.

En zo moeilijk is dat niet… een snelle zoekactie op colorware leverde gelijk 4 of 5 topics op, dus aan de zoekfunctie lag het ook deze keer niet…. veel te veel mensen openen gewoon voor elke scheet die dwars zit een nieuw topic, en dat komt dit forum niet ten goede… dus probeer het gewoon met z’n allen netjes te houden…

Brommig ben ik de laatste tijd ja, dat heb je goed gezien… Jij zou het waarschijnlijk ook zijn wanneer een forum wat jij 4 jaar lang heb geprobeerd groot te maken nu verziekt wordt door mensen die er een bende van maken en op hun tenen getrapt zijn als je er wat van zegt… de mods en vele trouwe leden zijn niet voor niets gestopt…

Bijdrager
    Yaris
    ”jay.eye.em”
    ”Yaris”

5 berichtjes? Nieuwkomer misschien? Het zou je goed doen om eerst uit te leggen wat goed is, in plaats van hem af te kraken over wat ‘ie fout doet.

Ik ken Mitchell al langer dan jij, jay.eye.em. Ik heb zijn eerste berichtje beantwoord en heb hem toen verdedigd tegen iemand die hem echt afkraakte. Mijn opmerking over de zoekfunctie was goedbedoeld, net zoals de moderators dat zouden doen. Maar daar wordt in dit topic al een hele discussie over gevoerd.

Inactief
    Anoniem

lief zijn:D

Bijdrager
    Xcode

Ik ben het volledig met Yaris eens, jay.eye.em moet eerst eigenlijk naar zich zelf kijken… (newbie)
    Overigens ben ik wel blij dat colorware nu weer eens naar voren komt, want ik kijk ook wel eens naar hun kleurrijke creaties.

Bijdrager
    AardApple

Met alle respect hoor Unsound, maar is het niet een beetje overdreven om dit forum zo af te kraken? :? Ik vind dit een geweldig forum en veel mensen met een probleem worden hier geholpen. En als ik het goed heb is dat de reden waarom dit forum is gestart. Ik vind dit forum helemaal niet verziekt. Helemaal op orde is het msichien niet, maar dat maakt toch niet uit. :wink: Ik was er natuurlijk niet bij toen het forum was gestart en hoe goed het toen ging. Maar ik vind het nog steeds een van de betere forums over apple. 8)

Bijdrager
    J.C.

Wordt zelfs bang om die “Nieuw Onderwerp” aan te klikken :P

On topic: die colors zijn wel erg duur :S Bijna 500 Euro voor een kleurtje, dan spuit ik hem wel over (A)

Bijdrager
    AardApple

die colors zijn wel erg duur :S Bijna 500 Euro voor een kleurtje, dan spuit ik hem wel over (A)

Dat heb ik dus gedaan… zie ipod verven. Dat is dus mislukt en me ipod is stuk. Stekkertje kapot gegaan tijdens het openen. Heb inmiddels een ipod nano :D Gratis gekregen :wink:

Bijdrager
    6939j4
    ”unSOUND”

:lol: Go, unSOUND:lol:

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 30)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.