5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    jhkooijm

Pijltjestoetsen reageren niet meer

Hoewel er veel geschreven is over het topic ‘de pijltjestoetsen werken niet meer, heb ik de oplossing nog niet kunnen vinden.

Probleemomschrijving: de pijltjes rechts, links, naar boven/beneden reageren niet in de office programma’s. Het betreft een iMAc notebook Pro 15″

Kan iemand me op het goede spoor zetten?

Bedankt!

Bijdrager
    Hansi2124

[mod name=Hansi2124 url=/profiel/hansi2124]Welkom op dit Apple forum. Een iMac notebook Pro 15″ bestaat niet.;-) Ik neem aan dat je bedoelt een Macbook Pro 15″. Ik heb je topic ook verhuisd naar het juiste subforum (het betreft waarschijnlijk toetsinstellingen voor Office for Mac), want het subforum One More Thing dient alleen gebruikt te worden als het topic deze site of de podcast van OMT betreft.[/mod]

Kan je in Office niet in de voorkeuren ergens aangeven welke toetsen voor welke functie gebruikt moeten worden?

Bijdrager
    jhkooijm

Hans, bedankt. Je hebt gelijk, het betreft een Macbook Pro 15″. Tja, een beginnend gebruiker…

Inmiddels heb ik het probleem opgelost. De voice-over stond aan. Deze uitgezet en alles werkt weer normaal! Waarschijnlijk een verkeerde toetscombinatie gebruikt…

Bijdrager
    Hansi2124

Ok. Fijn dat je het hebt gevonden en hier even hebt laten weten! :thumbsup:

Bijdrager
    MKP

Is het mogelijk om Voice over te laten werken in office voor mac?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.