7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    2manydjs

Pijltje bij alias

Hi,
    Weet iemand hoe ik dat pijltje links onder bij een alias weghaal??

Alvast bedankt!

Bijdrager
    Leo

ik weet niet of dat pijltje weg kan maar ik dupliceer mijn programma’s of mapkes gewoon

Bijdrager
    2manydjs

Ik kan alleen van veel programma’s de iconen niet veranderen.
    Bijv. entourage.

Bijdrager
    2manydjs

In mijn zoektocht naar de oplossing van het verwijderen van een pijltje kwam ik wel dit tegen (ik weet of ie al bekend was op dit forum..) een seperator voor in dock:

Ik kan niet zeggen dat ik er zelf nou zo van geniet maar misschien vindt iemand anders het leuk? Vraag me maar hoe het moet.

Heeft iemand al een idee over dat pijltje??

P.s. ik weet het heb die brievenbus gejat, vond gewoon heel cool…

Bijdrager
    maceddy

Die brievenbus is gaaf:D

En de seperator truck ben ik eerder tegengekomen, maar k was em vergeten dus kwam ff goed van pas…

Bijdrager
    2manydjs
    ”macfixitforum.com”

Use AppleScript. In Script Editor type:tell app “App-you-want-to-customize” to activateSave it as an app. Save wherever you want, paste the custom icon onto it and drag it to your Dock.

Ik heb dit als reactie gekregen op een ander forum.
    Snapt iemand hier wat van? (Vast wel..)
    Wie wil mij hier even mee helpen??

Bijdrager
    thd

je kunt gewoon een programma-icoon op het dock slepen, hoeft echt geen alias (met pijltje) te zijn hoor…. Op deze manier heb je dus geen pijltje. Je kunt ook met “Script Editor” een nieuw script aanmaken met de tekst:

tell application “Script Editor” to activate

en dit script bewaren als programma. Dit programma kun je vervolgens van een eigen icoon voorzien door dit te plakken in het info-venster.
    (Door in het script de tekst “Script Editor” te veranderen in de naam van het programma dat je wilt opstarten kun je het zelf aanpassen)

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.