7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    verhoevenw

Picassa werkt niet onder FireFox (WordPress)

In mijn bWordPress-blog heb ik diavoorstellingen van Picasa foto-albums met behulp van een HTML-code (via Piacasa’s ‘Link naar dit album’) geplaatst. Vandaag merk ik echter dat die onder FireFox 10.0 niet werken en als blanke vlakken worden weergegeven. Bestaat er soms een betere manier (ev. widget) om zo’n diavoorstelling in te voegen. Ook in Safari en Camino doet hij het niet.

Bijdrager
    Shmoo

Hallo,

Ik gebruik op een site die ik ooit in 2010 gemaakt heb deze plugin.

Al moet ik er wel bij zeggen dat op deze website nog steeds versie 1 draait van de plugin en dat de plugin op dit moment versie 2 kent.

Maar mocht dit niet zijn wat je zoekt dan zijn er vast wel een aantal andere gemaakt die beter passen.

Plugin + Picasa

Bijdrager
    verhoevenw

bedankt Shmoo voor de tip en de links! Ondertussen heb ik er al enkele geprobeerd maar nog steeds zonder resultaat.

Bijdrager
    verhoevenw

Ondertussen heb ik ‘Picasa Express’ aan de praat gekregen en verschijnt het volledige album in de blog. Soms zijn dat 100 foto’s. Hiervan zou ik echter een diavoorstelling van willen, kent er soms iemand een Plugin die dit kan.

Bijdrager
    Shmoo
    Bijdrager
    verhoevenw

Bedank Shmoo voor de tip – Met NextGen heb ik een jaar mee gewerkt maar wij hebben zo veel foto’s van onze activiteiten dat onze webruimte te eng wordt. Momenteel heb ik al die foto’s op Picasa gezet, wat ik persoonlijk handig(er) vind. Maar onze FireFox-gebruikers klagen nu dat ze niks zien… Vandaar mijn zoektocht naar zo’n automatische Picasa-slideshow-plugin;-)

Bijdrager
    verhoevenw

Ondertussen is mijn probleem opgelost…
    Via een Amerikaans forum kreeg ik te lezen dat je Google+ moest activeren. Eenmaal dat gedaan werkt nu alles prima, zelfs onder verschillende browsers. Dus goed om te weten;-)

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.