12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Moderator
    Adriaan Mol

PHP / MySQL ontwikkelaar gezocht

Beste forum-lezers,

Ik ben op zoek naar een PHP / MySQL ontwikkelaar, liefst een jong persoon (tussen 16-24). Iemand die graag wil leren en het interessant vind om zich bezig te houden met eventueel cross-media (SMS, MMS, e-mail, websites, e.d.). Het lijkt me een ultieme kans om je portfolio/ervaring goed op te bouwen.

Ik krijg het persoonlijk de laatste tijd te druk en kan het alleen niet meer aan qua programmering. Er zijn veel dingen waar ik enthousiast hulp goed kan gebruiken. Erg veel geld is er nog niet, maar ik weet zeker dat we eruit kunnen komen. Je kunt eventueel ook van huis werken, of hier komen. Het hoeft ook maar een paar dagen per week. Kortom, heb je wat tijd over (vakantie taakje?) en lijkt het je wel wat om in een informele sfeer te helpen, zonder verplichtingen laat het me dan even weten!

Bijdrager
    PHPeter

Ik wil wel, ik heb er een heel klein beetje verstand van.
    ik ben 14
    woon in Nieuwer ter Aa 8)

Bijdrager
    hydro

Ik heb ook een redelijke ervaring met PHP en MySQL, ik ben 16 jaar en woon in Maastricht.
    Het lijkt me erg leuk om wat meer te weten te komen over de integratie van PHP en MYSQL met SMS en MMS e.d..

Bijdrager
    zero200

Ik heb ook wel interesse, ben al een tijd bezig met PHP & MySQL
    voeg me maar toe op MSN of iChat,
    Ik heet Justin en ben bijna 18 (15 mei) en ik woon in Vleuten (net buiten Utrecht)

Bijdrager
    Kyokushinkai
    ”zero200″

Ik heet Justin en ben bijna 18

Dan mag je je profiel wel eens veranderen. Scheelt 17 jaar.

Bijdrager
    Remco Vermeer

Ow… dus ik ben weer een ouwe lul…

Biertje? ;-)

Bijdrager
    andreascreten

Leuven (België) – 17de levensjaar – goede ervaring op PHP / MySQL vlak!

SMS, MMS en e-mail interesseren me wel!

En ik zie het wel zitten om af en toe eens freelance wat voor je te maken!
    Want zelf doe ik er dan ook nog ervaring aan op;-)
    WIN – WIN operatie dus.

Bijdrager
    XBL

Ik heb ook erg veel intresse, m’n freelance jobs zijn dit jaar een beetje weinig (moet nodig m’n marketing opschroeven ;)) en mijn eigen projecten zijn vaak al klaar en/of moeten nog door iemand van een leuke layout worden voorzien.

Ik heb ervaring met:
    – PHP icm MySQL (cms’en, monitoring systemen, veel api’s (mollie, DirectAdmin), administratie systeem).
    – PHP icm XML, RSS (binnenkort: http://www.feedlist.nl).
    – PHP icm SOAP.
    – HTML/Photoshop/designachtige zaken (maar ik doe zelf geen design, hooguit basic layout en/of kleine aanpassingen).

Daarnaast heb ik mijn hosting bedrijf Open Host, waardoor ik zeker capabel ben voor zelfstandig projecten voltooien, hard doorwerken en ook zeer leergierig.

Ik werk meestal vanaf mijn eigen werkplek, maar eventueel op kantoor werken (mits bereikbaar met het openbaar vervoer) is ook geen probleem. Over vergoeding kunnen we het altijd eens worden.

Ik ben bereikbaar op @vuilnisbak.com">jochem@vuilnisbak.com via e-mail, en @vuilnisbak.com">msn@vuilnisbak.com als u gebruik maakt van msn messenger.

Jochem

Bijdrager
    elviz

Zeker interesse …

Ben afstuderende student Communicatie- en Multimediadesign uit Hasselt ( België ) met wel ’n redelijke kennis en ervaring van php/mysql. En zeker aangezien ik met een buitenschools project bezig ben waar het aspect ‘wireless’ enigszins centraal staat wil ik zeker wat bijleren over SMS/MMS/Mail …

Bijdrager
    zero200
    ”Kyokushinkai”
    ”zero200″

Ik heet Justin en ben bijna 18

Dan mag je je profiel wel eens veranderen. Scheelt 17 jaar.

vaaaag, eerst stond er wel gewoon 17 :?
    gelijk even veranderen

Moderator
    Adriaan Mol

Bedankt voor de reacties. Ik ga even oriënteren en ik laat wat van me horen.

Bijdrager
    thomasthomas

interesse, het kriebelt momenteel om mee iets op te zetten, zocht zelf ook nog een partner voor een eventueel leuk project.
    *php & mysql ervaring
    *veel webdesign ervaring
    *ik mede doceer het vak webtechnologie op de uni
    *24jaar

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.