4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Mirry

Php mail beland in spam hotmail

Ik heb een send-a-friend script dat ik wil gebruiken. Nu werkt alles eindelijk naar behoren, het enige probleem is dat het mailtje bij een hotmail adres in het spam filter verdwijnt!

Nu heb ik al veel geprobeerd te lezen op inet, maar het enige wat ik kan vinden is dat het in de headers moet zitten. En niet wat de oplossing is. Onderstaand zijn de headers, iemand een oplossing?

$l_headers = “MIME-Version: 1.0n”;
    $l_headers .= “Content-type: text/plain; charset=iso-8859-1n”;
    $l_headers .= “X-Priority: 1n”;
    $l_headers .= “X-MSMail-Priority: Highn”;
    $l_headers .= “From: {$p_fields[‘firstname’][FIELD_VALUE]} {$p_fields[‘lastname’][FIELD_VALUE]} <{$p_fields[‘email_address’][FIELD_VALUE]}>n”;
    $l_headers .= “Reply-To: {$p_fields[‘firstname’][FIELD_VALUE]} {$p_fields[‘lastname’][FIELD_VALUE]} <{$p_fields[‘email_address’][FIELD_VALUE]}>n”;

Bijdrager
    Doodle

Volgens mij kun je er weinig aan doen. De server staat waarschijnlijk bekend als spammer…

Bijdrager
    willyb
    ”Mirry”

Ik heb een send-a-friend script dat ik wil gebruiken. Nu werkt alles eindelijk naar behoren, het enige probleem is dat het mailtje bij een hotmail adres in het spam filter verdwijnt!

Nu heb ik al veel geprobeerd te lezen op inet, maar het enige wat ik kan vinden is dat het in de headers moet zitten. En niet wat de oplossing is. Onderstaand zijn de headers, iemand een oplossing?

$l_headers = “MIME-Version: 1.0n”;
    $l_headers .= “Content-type: text/plain; charset=iso-8859-1n”;
    $l_headers .= “X-Priority: 1n”;
    $l_headers .= “X-MSMail-Priority: Highn”;
    $l_headers .= “From: {$p_fields[‘firstname’][FIELD_VALUE]} {$p_fields[‘lastname’][FIELD_VALUE]} <{$p_fields[‘email_address’][FIELD_VALUE]}>n”;
    $l_headers .= “Reply-To: {$p_fields[‘firstname’][FIELD_VALUE]} {$p_fields[‘lastname’][FIELD_VALUE]} <{$p_fields[‘email_address’][FIELD_VALUE]}>n”;

Zelf nog nooit last hiervan gehad met hotmail, wel met yahoo.

Haal alle headers een weg behalve from, en zorg ervoor dat php deze schrijft en dus niet via een header toevoegd. Mocht dat geen soulaas geven: je bent van harte welkom op onze server (normal paid):P

Bijdrager
    HSL

waarom staat dit bij webontwikkeling?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.