27 berichten aan het bekijken - 1 tot 27 (van in totaal 27)
  • Q:
    Bijdrager
    Mike Smit

PHP Editor Mac

Goedendag,

Ik ben een ervaren PHP programmeur en sinds kort ben ik overgestapt naar Mac met de aanschaf van een 27″ inch iMac. Dit is me ontzettend goed bevallen, zo goed dat ik begin Mei er een MacBook Pro bij koop om volledig windows de rug toe te keren.

Ik gebruik momenteel Panic Coda en programmeer object georiënteerd. Coda complete automatisch de standaard PHP functies maar niet mijn eigen classes en functies, wat erg vervelend werkt bij grote systemen.

Ik ben dus op zoek naar een PHP editor met ongeveer de zelfde interface als Coda maar welke wel mijn classes en functies complete.

Ik hoop dat er iemand is die een goede PHP editor aan kan dragen, kosten van het pakket spelen geen rol.

Groeten,

Mike Smit

Bijdrager
    madcat

Ik heb er zelf geen ervaring in maar BBEdit, php studio of Dreamwaver wordt veel gebruikt.

Bijdrager
    Oulad

Dreamweaver werkt perfect

Bijdrager
    Tim95

Coda van panic is perfect, kan je gelijk je FTP aan vast koppelen prima overzicht weinig werkbalken dus veel ruimte voor je code

Bijdrager
    Mike Smit

Coda van panic is perfect, kan je gelijk je FTP aan vast koppelen prima overzicht weinig werkbalken dus veel ruimte voor je code

Coda werkt prima alleen geeft het mijn geen informatie over mijn classes en functies.

Bijdrager
    Tim95

Oeps ik was iets te snel met antwoorden zie ik, dan raad ik je Dreamweaver aan al vind ik dat er hier veel ruimte word opgeslokt door onnodige functies en het te omslachtig is zijn er niet ergens plugins voor deze functies voor Coda google zal het wel weten.

Bijdrager
    martijnG