1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Q:
    Bijdrager
    Uki

Photosweeper issue Photo's en synchroniseren tussen iPhone and mac klopt niet.

Beste forumleden,

Als ik photo’s open op mn mac dan geeft hij 35667 foto’s aan. Op mn Iphone via Photo’s zijn het er 35027.
    Als ik photosweeper open op de mac dan vind ie er 35667 en na het importeren om te ontdubbelen toont hij 11072 foto’s.

Zowel mn iPhone als mn mac geven elke keer last updated just now. Kortom er zou niks meer bijgewerkt hoeven te worden.
    Op mijn iPhone heb ik de instellingen voor photo’s als volgt iCloud photo library staat aan, keuze optimize iPhone storage en de rest staat uit.
    Op de Mac zijn de instellingen als volgt iCloud photo library aangevinkt, download originals to this mac geselecteerd (dat is wat ik ook wil) en de rest staat uit. Met de rest bedoel ik voor beide apparaten my photostream en iCloud photo sharing.

Kan iemand mij helpen waar het misgaat want het lijkt mij dat als op beide apparaten staat dat ze up to date zijn er op beide apparaten dezelfde hoeveelheid aan photo’s in mijn library zou moeten staan! En dan hebben we photosweeper nog die er maar 11072 inlaadt van de 35027 photo’s in de photo library.

Alvast heel erg bedankt voor het meedenken en helpen

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.