5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    daantje22

Photostream werkt niet op iPhone

Hoi hoi,

Als ik met mijn iPhone foto’s in de filmrol zet ( door een schermafbeelding te maken of een foto) dan komen deze foto’s niet meer in mijn photostream op mijn iphone terwijl dat voorheen wel altijd gebeurde..

Wel komen ze in de Photostream van mijn iPad, terwijl ik daar de foto’s dus niet mee heb gemaakt ( maar wat logisch is, dit is de bedoeling van photostream), maar waarom komen ze dan niet in photostream op mijn iPhone?

ik heb ‘iCloud fotobibliotheek beta’ uitgevinkt, photostream, iCloud fotodelen, etc staat gewoon AAN.

Als ik foto’s in mijn photosteam op mijn iMac zet via iPhoto komen ze WEL in mijn iPhone te staan?

iPhone is up to date.

Bijdrager
    daantje22

niemand enig idee?

Bijdrager
    melkpak

Ik heb hetzelfde… en heb helaas de oplossing nog niet gevonden. Wie helpt??

Bijdrager
    melkpak

En het antwoord is… je moet na de upgrade naar Yosemite opnieuw bij voorkeuren je iCloud instellingen aanpassen. Als je het vinkje aanzet, doet iet het weer als voorheen.

Bijdrager
    daantje22

Bij mij staat bij systeemvoorkeuren -< iCloud het vinkje ‘foto’s gewoon aan:(

Maar op alle apparaten komen de foto’s gewoon in mijn fotostream, maar op mijn iphone alleen als ik iphoto op mijn mac gebruik, maar niet als ik een schermafbeelding maak van een webpagina..

dus kort samengevat:

1) iPhoto imac -> WEL fotostream iphone
    2)Schermafbeelding maken of foto opslaan op iphone -> wel in filmrol, NIET in fotostream, maar WEL in fotostream op andere apparaten:(

Ook is het zo dat als ik een foto in mijn filmrol verwijder, deze ook automatisch verwijdert word in mijn fotostream, terwijl dat nooit het geval was

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.