4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    rwin06

photostream handmatig vullen lukt niet meer

Heel raar, ik heb een Ipad, MacBookPRo, Iphone 4S en een Apple TV3 dus photostream aanzetten en hopla.
    Dit ging altijd erg goed en omdat ik nu ook Apple TV heb lijkt het ideaal om al die foto’s uit de stream op je tv te bekijken.
    Maar wat tot 3 maanden terug heel goed ging lukt nu niet meer.
    Ik kan nog wel handmatig foto’s in Iphoto in de map photostream zetten op mijn Mac, maar deze verschijnen dus niet meer in de photostream op mijn Ipad of Itv, dit was eerst geen probleem. De enige foto’s die nu nog verschijnen op mij Itv of Ipad in de stream , zijn de foto’s die ik maak met mijn Iphone.
    Ik heb nog niet de limiet van 1000 foto’s gehaald.

Het lukt mij nu alleen als ik foto’s via Whatsapp of email naar mijn Iphone stuur, deze op mijn iphone open en dan staat de foto automatisch in de streak, erg omslachtig bij 600 foto’s lijkt mij

Kortom mijn vraag, hoe kan ik handmatig (extra) foto’s uit mij iphoto selecteren in de photostream-map (binnen iphoto) zodat ik deze wel op al mijn apparaten kan bekijken. Wie kan mij een tip geven, alvast bedankt

Bijdrager
    iMad

Album in iPhoto aanmaken, daar de foto’s via de Mac in plaatsen en die via iTunes draadloos synchroniseren met je apparaten.

Bijdrager
    rwin06

Ik kan mbv thuisdeling op Apple TV al sowieso al mijn foto’s bekijken, het probleem is dat dan wel mijn Mac moet aanstaan. Jouw oplossing is volgens mij eigenlijk hetzelfde, eerst de iphone of ipad aansluiten aan macbook en dan synchroniseren. Op deze manier heb ik nog steeds niets via de Fotostream zelf en moet ik altijd mijn mac/iphone/ipad aanzetten op deze op Apple TV te bekijken.
    Ik wil gewoon de map fotostream in Apple TV zien zoals deze ook op mijn mac staat en niet alleen daarin de laatste foto’s van mijn Iphone.

Ik hoop dat je me begrijpt en misschien heb je nog een ander idee ?

Bijdrager
    Horloge

heb je dan niet een Netflix-account nodig ….

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.